مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

دربی اولی های استقلال در هشتاد و هشتمین بازی استقلال و پرسپولیس!

مطالب پربازدید

 استقلال  تهران در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس می رود. این در حالی است که برخی از بازیکنان آبی پوش اولین حضورشان را در بازی های دربی تجربه می کنند.

استقلال ایران

علی کریمی، نیومایر، روح‌الله باقری، مرتضی تبریزی، محمد دانشگر، فرشاد محمدی‌مهر، الحاجی گرو، میثم تیموری، آرمین سهرابیان، طارق همام، مهدی قائدی، رضا آذری، سجاد آقایی و الهیار صیادمنش بازیکنانی هستند که هنوز دربی را تجربه نکرده‌اند و در صورت صلاح دید شفر می توانند برابر پرسپولیس بازی کنند .

البته در این میان تیموری و نیومایر در حال پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت هستند و بعید است به دربی 88 برسند.

مطالب پربازدید

علی کریمی:بازیکنی که با کلی اما و اگر درباره آسیب دیدگی اش به استقلال پیوست و این بازیکن با حضور در دربی 88 می تواند حضورش را در بازی های استقلال و پرسپولیس تجربه کند .

 

روح الله باقری:مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال که در دربی 88 در صورتی که به میدان برود اولین حضورش را در شهر آورد ها تجربه می کند و بدون شک روی این بازیکن حساب ویژه ای برای گلزنی باز کرده است .

 

مرتضی تبریزی:دیگر مهاجم تیم فوتبال استقلال که او هم تا به حال تجربه حضور در دربی ها را نداشته است و در صورت بازی در دربی 88 بدون شک به دنبال گلزنی برای تیمش خواهد بود .

مطالب پربازدید

 

محمد دانشگر :مدافع جدید تیم فوتبال استقلال که در ابتدای فصل به جمع آبی پوشان پیوست و بدون شک شفر می تواند از حضور این بازیکن در دربی 88 بهره ببرد .

 

فرشاد محمدی مهر :دیگر بازیکنی که در ابتدای فصل به جمع آبی پوشان پیوسته و این بازیکن در خط دفاعدر صورت نیاز شفرمی تواند در دربی 88 نقش آفرینی کند.

 

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

الحاجی گرو :بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال تا به اینجا نیاز  های تیمش را در گلزنی رفع نکرده و بدون شک شفر قصد دارد با بازی دادن گرو در دربی شاهدگلزنی مهاجمش باشد .

 

آرمین سهرابیان:مدافع تیم فوتبال استقلال که در خط دفاعی آبی پوشان می تواند در دربی 88 کمک حال شفر و تیمش شد.

 

طارق همام:بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال که در ابتدای فصل به جمع آبی پوشان پیوست و این بازیکن در صورت صلاح دید شفر می تواند در دربی 88 نقش آفرینی کند.

 

مهدی قائدی:بازیکن جوان آبی پوشان که تا به حال تجربه حضور در دربی را نداشته و در صورت صلاح دید شفر در دربی 88 می تواند برای تیمش بازی کند .

 

رضا آذری:بازیکن جدید استقلالی ها که از تکنیک خوبی برخوردار است و بدون شک این بازیکن در کنار فرشید باقری می تواند در دربی 88 عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

 

سجاد آقایی :بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال که در صورت حضور در دربی 88 اولین حضورش را در بازی های استقلال و پرسپولیس تجربه می کند.

 

الهیار صیادمنش:بازیکن جدید آبی پوشان که با حضور در دربی 88 اولین حضورش را در بازی های شهر آورد تجربه می کند.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا