مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار بین الملل

موشک «عماد» مخصوص زدن رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا در منطقه

مطالب پربازدید

موشک عماد قریب به ۱ هزار و ۷۰۰ کیلومتر برد دارد و علاوه بر این، از قابلیت حمل بیش از ۷۰۰ کیلوگرم سرِ جنگی نیز برخوردار است.

  موشک «عماد» یکی از موشک‌هایی بود که در جریان رژه روز ۳۱ شهریور امسال در تهران از مقابل جایگاه ویژه عبور کرد و رسانه‌ها تصویر آن را منتشر کردند.

عماد

«عماد» نخستین موشک دوربرد جمهوری اسلامی ایران با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت به هدف است که تمامی مراحل طراحی و ساخت آن توسط دانشمندان و متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع صورت گرفته است

مطالب پربازدید

این موشک قریب به ۱ هزار و ۷۰۰ کیلومتر برد دارد و علاوه بر این، از قابلیت حمل بیش از ۷۰۰ کیلوگرم سرِ جنگی نیز برخوردار است.

با توجه به دوربرد بودن موشک عماد، ضریب خطای زیر ۱۰ متر آن، چیزی شبیه به صفر است.

به گفته سردار «حسین دهقان» وزیر دفاع پیشین جمهوری اسلامی ایران، طراحی، ساخت و آزمایش موفقیت آمیز موشک عماد یک جهش فناورانه و عملیاتی در حوزه راهبردی موشکی بود.

موشک عماد، قابلیت هدف قرار دادن تمام نقاط تحت اشغال رژیم صهیونیستی و همچنین پایگاه‌ها و مواضع نظامی آمریکا در سطح منطقه را دارد.

محافل و نشریات صهیونیستی بلافاصله پس از انجام آزمایش موفقیت آمیز موشک عماد در مهر سال ۹۴، آن را نشان دهنده پیشرفت آشکار قدرت موشکی ایران دانستند؛ “جِروزالم پُست”، “هاآرِتص” و “اورشلیم” از جمله رسانه‌های رژیم صهیونیستی بودند که به آزمایش موشک دوربرد عماد در ایران واکنش نشان دادند

مطالب پربازدید

منبع: میزان

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا