مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار بین الملل

هیئت های حسینی در محله حی البلدیه کربلا به آتش کشیده شد

مطالب پربازدید

فرماندهی پلیس کربلای معلی در بیانیه ای اعلام کرد که تعدادی اغتشاشگر و خرابکار ناشناس اقدام به آتش زدن هیئت های حسینی در این شهر مقدس کردند.

هیئت های حسینی در محله حی البلدیه کربلا به آتش کشیده شد

بنا به گزارش السومریه نیوز، این آتش سوزی در محله حی البلدیه در مرکز کربلا رخ داده است و تا کنون گزارشی از خسارات و تلفات احتمالی اعلام نشده است.

طبق بیانیه فرماندهی پلیس کربلای معلی، خرابکاران و نفوذی ها چادرهای هیئت های حسینی در مقابل شبکه تلویزیونی ماهواره ای کربلا را آتش زدند که این اقدام تعدی آشکار به شعائر حسینی است. چنین اقداماتی که پیشتر با آتش زدن لاستیک های خودرو نیز همراه بوده است، نشان می دهد که هدف این اشخاص جلوگیری از عزیمت مردم به طرف اماکنی است که برای تظاهرات اختصاص یافته و ثابت کرد که انان قصد تخریب این شهر مقدس را دارند.

مطالب پربازدید

در این بیانیه آمده است: پلیس کربلا از تظاهرات کنندگان مسالمت جو تا تحقق خواسته های مشروعشان خمایت می کند و وظیفه خود می داند که امنیت آنان را تامین کند و در ضمن هر نوع تخریب، آتش زدن و تخریب اموال عمومی و خصوصی را محکوم می کند.

پلیس کربلا همچنین از شیوخ عشایر، مردم، تظاهرات کنندگان مسالمت جو، سندیکاها و دیگر اقشار درخواست کرد با نیروهای امنیتی برای مقابله با چنین فتنه هایی همکاری کنند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا