مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

آیا فردوسی پور مجبور به ترک نود می شود؟

مطالب پربازدید
به نظر می رسد تهیه کننده و مجری مشهور نود دچار مشکل اساسی با مسئولین شبکه سه شده است و از پخش برنامه اش ممانعت به عمل می آید!

بیانیه تند مسئول روابط عمومی شبکه سه دقایقی پیش مخاطبین برنامه نود را سخت شوکه کرد؛ چرا که او رسما عادل فردوسی پور را به دلیل رفتارهای غیر حرفه ای و مبتدیانه ، مورد تحریم در پخش شدن برنامه اش قرار داده است تا تصمیمات مدیران رسانه ای معاونت شبکه، یک تنبیه ابتدایی به نظر برسد.

عادل فردوسی پور

به بیانیه روابط عمومی شبکه سه دقت کنید: “با عنایت به رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در پی عدم پخش این برنامه به دلیل پخش بازی انگلیس-اسپانیا در دوشنبه گذشته و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلافِ ابلاغ گروه ورزش، برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد”؛ استفاده از این ادبیات علیه فردوسی پور برای اولین بار است که در این سطح گسترده شکل می گیرد، چرا که در گذشته با در نظر گرفتن وجهه فردوسی پور با ملایمت ویژه ای با او برخورد می شد!

این اصطکاک بوجود آمده مربوط به امروز نیست، اختلافات بوجود آمده میان فردوسی پور و مدیران ورزشی اش در ماجرای حضور کارلس پویول در ویژه برنامه جام جهانی 2018 روسیه آغازی بر این طوفان جنجال ها بود تا حتی شایعه شود که فردوسی پور در میان برنامه قصد ترک استودیو را داشته که با وساطت همکارانش به برنامه بازگشته است! این ادعا را نه می توان تائید و نه می توان تکذیب کرد، چرا که هیچ صحبت رسمی در این باره هرگز مطرح نشد، اما با استناد به بغض و اندوه فردوسی پور و سخنان کنایه آمیزش دقایقی پس از این ماجرا می توان تائید کرد که اتفاقاتی پشت پرده رخ داده بود.

پس از آن روز شایعات قهر و خداحافظی فردوسی پور از صدا و سیما گسترده تر شد تا کش و قوس های بیشتری بوجود بیاید و در نهایت به دلیل همزمانی دیدار اسپانیا – انگلیس در لیگ ملت های اروپا در تاریخ دوشنبه 23 مهر 1397،  برنامه نود از کنداکتور شبکه سه حذف شود! اتفاقی که در دو دهه اخیر بی سابقه بود تا  شایعات خداحافظی نود از تلویزیون بیشتر جان بگیرد!

مطالب پربازدید

گمانه زنی ها به همین شکل تا امروز دوشنبه ادامه داشت و بالاخره آن اتفاق عجیب رقم خورد، این بار او به دلیل توبیخ و تنبیه رسانه ای بابت رفتارش در برابر دستور مدیران در هفته گذشته، از حضور بر روی آنتن زنده منع شد تا این بار ماجرا به شکلی جدی تر خبر از یک خداحافظی اجباری و یا شاید مصلحتی بدهد.

فردوسی پور نود را در این سال ها جان داده و به مسیر مطلوبش رسانده است، مشخصا او میل و اشتیاق فراونی به تریبون خود دارد، اما اینکه نسبت به این ماجرا ها واکنشی نشان ندهد خیلی دور از ذهن به نظر می رسد، او پیش تر به دلیل اجازه نیافتن در پخش کردن آیتم ویژه مربوط به تبانی در لیگ 1 (خونه به خونه بابل و نساجی مازندران) به شکل علنی اعتراض خود را نشان داد و در آن مقطع هم یک قهر ظاهری را صورت داد تا با کارنامه ای که او در این سال ها از خود به جای گذاشته است، این بار فردوسی پور در دوراهی تصمیمی تاریخی قرار بگیرد، پذیرش اشتباه و شکست خوردن چهره قهرمان محورش نزد مردم و ادامه دادن کار  یا خداحافظی و ترک نود برای همیشه در راستای حفظ آن شخصیت راسخ و قهرمان گونه که مقابل حرف زور می ایستد؟!

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا