مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

تاکید رهبری بر ثبت خاطرات خانواده های شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهیدان

مطالب پربازدید

تاکید رهبری بر ثبت خاطرات خانواده های شهدارهبر معظم انقلاب: از جمله مواردی که باید در ثبت خاطرات خانواده های شهدا موضوع سوال و بررسی قرار بگیرد، انگیزه های آنان از موافقت با حضور فرزندان و همسرانشان در میدان جهاد در راه خداست.

به گزارش فارسی کلاب و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب در دیدار با دست اندرکاران کنگره 6200 شهید استان مرکزی که در تاریخ هشتم مهر ماه 98 برگزار شده بود، بیاناتی ایراد فرمودند که که صبح امروز در محل این همایش در اراک منتشر شد.

ایشان در این دیدار با تاکید بر لزوم جمع آوری خاطرات گرانبهای پدران، مادران و همسران شهدا افزودند: شهادت، موهبت و امتیازی است که خداوند متعال نصیب این برجستگان کرده است و شرح حال و زندگی شهیدان، جانبازان و رزمندگانی که در این مسیر درخشان قرار دارند سراسر درس، و نشاندهنده مراتب بالای معنوی آنان است.

ایشان انگیزه شهیدان از جهاد را کسب رضای الهی و ذکر و نام حضرت سیدالشهدا علیه السلام دانستند و گفتند: نباید اجازه داد این حقایق برجسته کهنه و فراموش شودو یا مجالی برای انکار آنها به وجود آید، همچنانکه امروز برخی افراد پاره ای از بینات انقلاب را صراحتا انکار می کنند.

مطالب پربازدید

آنچه واضح و مبرهن است این است که تاکید رهبری بر ثبت خاطرات خانواده های شهدا را باید جدی گرفت و همچنان یاد شهدا را زنده نگاه داشت. تاکید رهبری بر ثبت خاطرات خانواده های شهدا بیانگر این مطلب مهم است که برگزاری این گونه اجتماعات و گردهمایی ها نباید پایان کار تلقی شود، بلکه باید به مثابه آغاز راه در آشنا کردن جوانان و نوجوانان با معارف انقلاب و دفاع مقدس باشد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا