مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

دو پنالتی صد درصد ما را نگرفتند/ عین آب خوردن حقمان را می‌خورند

مطالب پربازدید

علی داییسرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در بازی با پرسپولیس حداقل دو پنالتی صد درصد ما گرفته نشد.

علی دایی بعد از تساوی سایپا مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی داشتیم. هم در نیمه اول هم در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بودیم.

وی افزود: موقعیت های زیادی از دست دادیم. پرسپولیس یک گل زد و ما بازنده به رختکن رفتیم. به غیر از پنج، شش دقیقه نیمه دوم کل بازی دست ما بود. متاسفانه یک بازیکن کم داشتیم که پرسپولیس آنرا داشت و نتوانستیم برنده باشیم. حداقل دو پنالتی صد درصد را برای ما نگرفتند. عین آب خوردن حق تیم هایی مثل ما خورده می شود و نمی توانیم حقمان را بگیریم.

سرمربی سایپا تاکید کرد: با یکسری جوان کار می کنیم. متاسفانه قبل از بازی آقای برانکو گفته بودند از نظر مالی ما بهتر هستیم در حالی که اطلاعات غلط به برانکو داده بودند. ما از نظر مالی جزو چهار تیم آخر هستیم. حدود ۱۰ میلیارد هزینه کرده ایم. به بازیکنانم تبریک می گویم که در این شرایط سخت که همه چیز علیه ما بود، امروز خوب بازی کردیم و باخت یک بر صفر را برگرداندیم. اگر داور مهربانتر بود، بازی را می بردیم.

مطالب پربازدید

دایی درباره اخراج برادرش محمد دایی از روی نیمکت تصریح کرد: متاسفانه خیلی راحت او را اخراج کردند. من از کمیته داوران می خواهم با دقت این بازی را نگاه کنند و بینند چه اتفاقاتی رخ داد.نمی شود که اشتباه خودشان را با اشتباه دیگر جبران کنند. اگر مربی ما مشکل داشت پس سیدجلال حسینی که جزو بهترین های فوتبال ما است، در آن صحنه که خطا گرفته شد، چه کار نکرد که اخراج نشد. ما شاهد بودیم که وقت را به خاطر یک کاشته ۵ دقیقه کشتند. چون ما سایپا هستیم و کسی را نداریم، نباید سرمان را ببرند. هیچ جای دنیا این کار را نمی کنند. متاسفانه می گفتند بیایید در زمین آزادی بازی کنیم.

وی تاکید کرد: من دیگر کاری از دستم بر نمی آید که برای تیمم انجام بدهم.

وی در خصوص درگیری اش با بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان پرسپولیس تاکید کرد: دروازه بان پرسپولیس نه، دروازه بان ذخیره پرسپولیس! به نظرم به جای یک دروازه بان، یک «بزن بهادر» آورده اند. او شروع کننده درگیری بود. شروع کننده دعوا در زمین بازی شجاع خلیل زاده بود. بازیکن ما قسم می خورد که به او فحش ناموس داده شده است. این اولین بار نیست که این اتفاقات می افتد ولی داور بازهم به بازیکن ما کارت نشان داد. بعد از بازی گلر ذخیره پرسپولیس و خلیل زاده بودند که این مشکلات را ایجاد کردند. ما که نمی توانیم بگوییم بیایید ما را ببرید و دستتان درد نکند. اگر داور در زمین حقمان را می داد این مشکل پیش نمی آید.

دایی درباره درگیری اش با رادوشوویچ گفت: نه من درگیر نشدم.

سرمربی سایپا تاکید کرد: ما دنبال سه امتیاز بودیم نه تساوی. از بازیکنان خواستم جلو بروند تا برنده بازی باشیم. می خواهیم از وسط جدول جدا شویم.

مطالب پربازدید

منبع: مهر

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا