مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

زیباترین مدل های مقنعه برای بانوان شاغل و اداری (انواع مقنعه +عکس)

مطالب پربازدید

مقنعه یکی از پوشش های زیبا و مناسب برای بانوان شاغل و اداری در کشور جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود. مقنعه یک پوشش اسلامی برای بانوان ایرانی است که دارای دسته بندی، تنوع و طرح‌­های متفاوتی است.

در ادامه چند نمونه از مقنعه های مورد استفاده بانوان شاغل ایرانی را معرفی میکنیم.

مقنعه خبرنگاری

مقنعه خبرنگاری همانطور که از اسمش پیداست، مناسب خبرنگاران که دارای روابط عمومی و حشر و نشر اجتماعی زیاد هستند مناسب است. مقنعه خبرنگاری معمولا از جنس کرپ کش یا نخی تهیه و تولید می‎شود و از آنجاکه طول این مقنعه حداقل۹۰ سانتی‌­متر است در موقع  کار، دست‎گیر نمی باشد.

مقنعه خبرنگاری

مطالب پربازدید

مقنعه دانشجویی

این مدل مقنعه را معمولا دانشجویان استفاده میکنند. این مقنعه ها معمولا یک بند بلند دارند که از بالای سر عبور می‌کند و در پشت سر گره زده می‌شود و سپس روی سینه قرار می‌گیرد.

مقنعه دانشجوییمقنعه چانه­‌دار

این مقنعه برای بانوانی که به طالب مقنعه های اداری بلند و پوششی هستند، کاملاً مناسب است چراکه چانه و اطراف صورت را کاملا می پوشاند.

مقنعه چانه دار

مقنعه ساده

این مدل مقنعه معمولا از پارچه­ های نخی دوخته می­‌شود. اندازه آن معمولاً حدود 100 سانتی­‌متر است. این مدل را در همه جا می توان استفاده کرد، چراکه یک مقنعه همه کاره است و از آن در همه جا میتوان استفاده کرد.

مقنعه ساده

مقنعه کراواتی

مدل مقنعه کراواتی شبیه مقنعه ساده است و تنها تفاوتی که دارد این است که بند‌هایی از جنس و خود پارچه مقنعه در جلوی آن (شبیه به بند‌های کراوات) قرار دارد.یکی از مزایای این مدل مقنعه، این است که روی سر ثابت تر و راحت تر می ماند و برای محل کار، دانشگاه و … بسیار مناسب بوده و در عین حال شیک و زیبا است.

مطالب پربازدید

مدل مقنعه کراواتی

چند مدل دیگر از مقنعه های زیبا را هم در ادامه ببینید:
مدل مقنعه دانشجویی
مدل مقنعه اداری
مدل مقنعه اداری فانتزی
مدل مقنعه زیبای اداری

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا