مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشدهموبایل، لپ تاپ، تبلتنرم افزار

گوشی نوکیا مدل NOKIA8

مطالب پربازدید

معرفی گوشی نوکیا مدل NOKIA8 همان چیزی که باید تجربه‌اش کنید

بدون شک  اسم برند نوکیا را شنیده‌اید. اخیرا بعد از فراز و نشیب‌های فراوان نوکیا به همراه مایکروسافت تصمیم به بازگشت دوباره به بازار داغ محصولات هوشمند گرفت. گوشی نوکیا مدل NOKIA 8همان چیزی است که درمورد آن صحبت می‌کنیم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مشخصات گوشی نوکیا مدل NOKIA 8و کیفیت گوشی نوکیا مدل NOKIA 8آشنا کنیم. همچنین قیمت گوشی نوکیا مدل NOKIA 8شما را شگفت زده خواهد کرد.

گوشی نوکیا مدل NOKIA8
گوشی نوکیا مدل NOKIA8

مشخصات گوشی نوکیا مدل NOKIA 8

گوشی نوکیا مدل NOKIA 8 یکی دیگر از محصولات بینظیر برند نوکیا است که با قابلیت‌های فراوان توانسته جایگاه خوبی را در بین مشتریان این برند پیدا کند. صفحه نمایش این گوشی به اندازه 5.3 اینچ بوده که برای یک گوشی میانرده، یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود.  اگر یکی از مشتریان پروپاقرص این برند باشید، متوجه این موضوع خواهید شد که نوکیا بر روی کیفیت صفحه نمایش و وضوح تصاویر در گوشی‌های هوشمند خود بسیار تاکید دارد، وضوح تصویر یا رزولوشن این گوشی به اندازه 2560×1440 پیکسل است و دارای طیف رنگی 16000000 می‌باشد تا دنیای مجازی شما را، واقعی‌تر برای شما نمایش دهد. ابعاد NOKIA 8 به اندازه 7.9×73.7×151.5 میلی متر و دارای وزن 160 گرمی است که برای این گوشی، با ابعاد اشاره شده بهترین حالت ممکن است تا در هنگام استفاده نگران افتادن و یا خراب شدن گوشی نباشید.

مطالب پربازدید

نوع صفحه نمایش NOKIA 8 از قابلیت IPS LCD پشتیبانی می‌کند و نسبت صفحه نمایش به اندازه گوشی 16:9 می‌باشد. حافظه داخلی نوکیا 8 دقیقا همان چیزی است که می‌توانید تا جایی که امکان دارد آن را پر از محتوا کنید بدون اینکه نیاز به حذف زیاد داشته باشید، NOKIA 8 دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی و از حافظه خارجی 4 گیگی نیز پشتیبانی می‌کند. شرکت مایکروسافت این روزها رفیق کمپانی نوکیا شده است و به نوعی حافظه قوی و قابل ارتقاء تا اندازه 128 گیگابایتی نوکیا مدیون این کمپانی است. دوربین NOKIA 8، در نوع خود یکی از کمیاب‌ترین دوربین‌هایی است که در گوشی‌های میانرده تولید شده در این سال مشاهده می‌کنید. این دوربین از قابلیت دوگانه بودن بهره می‌برد، کیفیت 13 مگاپیکسل آن باعث شده تا دنیای مجازی خود را واقعی‌تر ثبت کنید . دوربین سلفی این گوشی با کیفیت نیز به اندازه 13 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری FHD می‌باشد تا به کمک دوربین پنل پشت شما را برای دقایق شادتر آماده کند. ظرفیت باتری NOKIA 8 به اندازه 3090 میلی آمپر ساعت است تا براحتی یک روز تمام از آن استفاده کنید بدون اینکه چیزی از دست بدهید. این گوشی، همان محصولی است که برای داشتن یک ارتباط بدون دغدغه به آن نیاز دارید. جزئیات این گوشی در جدول زیر به صورت خلاصه برای شما قرار داده شده است.

شرکت نوکیا
مدل NOKIA 8
سیمکارت دو سیمکارت نانو
ابعاد 5.3 اینچی + IPS LCD تاچ خازنی
وزن 160 گرم
حافظه 64 گیگابایت + 4 گیگابایت حافظه خارجی رم + حافظه پشتیبان تا اندازه 128 گیگابایت
دوربین دوگانه 13 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل سلفی
قیمت 2.700.000 تومان

 

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا