مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

جدیدترین و جذاب‌ترین انواع مدل لباس شب زنانه

مطالب پربازدید
مدل لباس شب معمولا از بین مدل‌‌های لباس زنانه مجلسی بلند و تقریبا پر زرق و برق انتخاب می‌شوند. مدل‌هایی که از جنس پولک، دانتل و حریر انتخاب می‌شوند، برای لباس شب گزینه‌های مناسبی خواهند بود. در هنگام خرید و انتخاب لباس شب به فرم اندام خود توجه کنید.

لباس شب1
 آیا در انتخاب لباس شب با مشکل مواجه هستید؟ باید بدانید که دو رنگ قرمز و مشکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای لباس شب هستند. اما در انتخاب لباس شب مهمترین نکته، توجه به فرم اندام است. در ادامه با جدیدترین مدل‌های لباس شب زنانه آشنا می‌شوید.

  • اگر فرم اندام شما ساعت شنی است، یعنی شما دور کمر مشخصی دارید و اندازه سینه و ران شما تقریبا برابر است. شما انحنا‌های شگفت‌انگیزی دارید – وقت آن است که آن‌ها را به بهترین نحو به نمایش بگذارید. مدل‌هایی از لباس شب را انتخاب کنید که چسبان هستند و دور کمر و انحنا‌های شما را به خوبی نمایان سازد. لباس‌هایی که در قسمت کمر دارای کمربند و گره هستند برای شما گزینه مناسبی خواهند بود.
  • اگر فرم اندام شما به شکل سیب یا مثلث وارونه است، خوشحال باشید! یعنی شما بالاتنه درشت‌تری نسبت به پایین‌تنه دارید؛ و باید لباس شبی را انتخاب کنید که سینه‌ها و پا‌های خوش فرم شما را به نمایش بگذارند.
  • اگر فرم اندام شما به شکل گلابی تعریف می‌شود، نقطه عطف اندام شما در بالاتنه خلاصه می‌شود که چشم را به سمت دور کمر، باسن و سینه هدایت می‌کند. پس به دنبال سبک‌های آزاد برای لباس شب باشید.
  • و اما فرم اندام مستطیلی یا استوانه، اندام شما از هر لحاظ متعادل است. ولی انحنای چشم‌گیری در اندام شما وجود ندارد. شما باید تعادل بین بالاتنه و پایین تنه را در اندام خود ایجاد کنید. برای مثال، لباس شبی را انتخاب کنید که به شکل حرف A باشد. در ادامه نمونه‌هایی از لباس شب را به شما ارائه خواهیم داد.

جدیدترین و جذاب ترین انواع مدل لباس شب زنانه

لباس شب2

لباس شب3

لباس شب4

مطالب پربازدید
لباس شب زنانه آبی
لباس شب لباس شب زنانه مخمل
لباس شب طوری
لباس زنانه مجلسی
لباس شب زنانه سبز

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا