مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

قیمت گوشی HUAWEI Y9 2019 – معایب و مزایا گوشی هوشمند هوآوی

مطالب پربازدید

مشخصات فنی گوشی HUAWEI Y9 2019 و هوش مصنوعی

امروز بسیاری از محصولات بر پایه هوشمندسازی و تکنولوژی‌های پیشرفته تولید می‌شوند. برند هوآوی نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از سری‌های با کیفیت تولید شده در برند هوآوی، سری Y نام دارد. این سری نیز مانند دیگر مدل‌های برند هوآوی، بسیار در بازار داغ سال گذشته خوش درخشید و طرفداران بسیاری را جذب خود کرد. یکی از این سری، مدل HUAWEI Y9 2019 نام دارد. در ادامه به بررسی قیمت گوشی HUAWEI Y9 2019 و کیفیت گوشی Y9 2019 بیشتر خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با گوشی هوآوی Y9 2019 آشنا شوید و استارت خرید را بزنید.

huawei y9 2019

مشخصات گوشی HUAWEI Y9 2019

این گوشی یکی از پیشرفته ترین و با کیفیت‌ترین گوشی‌های سری Y برند هوآوی است که از قابلیتهای بالایی نیز برخوردار است. نمایشگر این گوشی به اندازه 6.8 اینچ است که به نحوه خود یک صفحه نمایش بزرگ است تا شما به راحتی بتوانید از تماشای تصاویر و فیلمها و همچنین بازی کردن لذت ببرید. نمایشگر این گوشی یک صفحه Full View است تا با وضوح 1080×2340 پیکسل نمایش رنگهای مختلف را برای شما جذاب کرده و نسبت تصویر به صفحه به اندازه 19.5:9 دیگر جای هیچ تردید برای تهیه این محصول باقی نمیگذارد.

طراحی بدنه HUAWEI Y9 2019 به گونه‌ای است که شما به راحتی آن را در دست گرفته و با ایجاد لبه‌های گرد در این گوشی و همچنین استفاده از قابلیت نانو در تهیه پنل پشتی آن، ظرافت و شفافیت خاصی در این محصول ایجاد شده است. از رنگبندی سه بعدی آن میتوان به رنگهای یاقوت آبی، مشکی نیمه شب و همچنین بنفش قطبی نام برد.

مطالب پربازدید

وجود 4 دوربین هوشمند با قابلیت هوش مصنوعی در این گوشی هوشمند این امکان را برای شما فراهم میکند تا با استفاده از دوربین جلو دوگانه 2+16 مگاپیکسلی و همچنین دوربین دوگانه پشت 2+13 مگاپیکسلی جزئیات را به وضوح برای خود ثبت کرده و از تماشای این لحظات در دنیای مجازی احساس قدرتمند بودن کنید. ایجاد یک فضای سه بعدی توسط دوربین 16 مگاپیکسلی در HUAWEI Y9 2019 باعث میشود تا جلوه‌های اصلی در عکس از جذابیت خاصی برخوردار شوند. اندازه دیافراگم در دوربین پشت F/1.8 با استفاده از قابلیت 50 درصد به راحتی به نور شب اضافه کنید و به فضای کم نور و نویزهای مزاحم کیفیت ببخشید. البته باید توجه کنید که شاید این قابلیت در بعضی اماکن در دسترس نباشد.

قیمت گوشی HUAWEI Y9 2019

ظرفیت باتری این محصول به اندازه 4000 میلی آمپر ساعت است تا امکان 9 ساعت پخش بازی، 65 ساعت موزیک و 14 ساعت وبگردی و مکالمه را برای شما فراهم کند و همانطور که از هوش مصنوعی در HUAWEI Y9 2019 برای شما صحبت کردیم، با استفاده از قابلیت‌های Automatic Enhacnment و NICAM باعث می‌شود تا شما شاهد صدای شفاف باشید.

همانطور که در بخشهای قبلی به این موضوع اشاره کردیم سری Y گوشیهای هواوی از بالاترین و با کیفیت‌ترین تکنولوژی‌ها برخوردار هستند تا اگر شما صرفه اقتصادی برایتان مهم است، پس برای خرید این محصول تردید نکنید.

برند هوآوی
سیم کارت دو سیم کارت نانو
حافظه حافظه داخلی 64 گیگ + 3 گیگ رم خارجی
دوربین 13+2 مگاپیکسل (دوگانه)
ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعت
سال تولید 2019
قیمت 2.840.000تومان

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا