مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
موبایل، لپ تاپ، تبلت

مزایای تبلیغات اینترنتی ” مصرف کنندگان تحت تعقیب خود را هدف قرار دهید “

مطالب پربازدید

اینترنت تقریباً به هر شرکتی اجازه داده است تا تبلیغاتی را انجام دهد ، مشتریان خود را هدف قرار داده و تعیین کند که تلاش تبلیغاتی در کجا موفقیت آمیز است. مزایای تبلیغات اینترنتی : بسترهای تبلیغاتی موجود در اینترنت شامل تبلیغات رسانه های اجتماعی ، تبلیغات موتورهای جستجو و حمایت از وب سایت می باشد. صاحبان مشاغل باید مشتریان هدف خود را تحقیق کرده و اتصال اینترنتی مشتری را برای افزایش بازده تبلیغات در سرمایه گذاری ، پیدا کنند.

مصرف کنندگان تحت تعقیب خود را هدف قرار دهید

تبلیغات آنلاین می تواند در مکانهایی که بازار هدف کارفرما وقت خود را صرف می کند ، تبلیغات را انجام دهد. تبلیغات موتور جستجو انواع خاصی از وب سایتهایی که مصرف کنندگان ممکن است در آن واقع شوند را هدف قرار می دهد. به عنوان مثال ، یک پرورش دهنده سگ که تبلیغی را در موتور جستجو قرار می دهد می تواند موارد مورد نیاز خود را در مورد وسایل حیوان خانگی و وب سایت های مواد غذایی حیوان خانگی یا سایت های نجات حیوان خانگی پیدا کند.

تبلیغات آنلاین اینترنتی

فیس بوک یک بستر ایجاد کرده است که به مشاغل کمک می کند تا یک تبلیغ را در بر گیرند که شامل منطقه جغرافیایی ، سن ، وضعیت تأهل ، درآمد و سرگرمی مشتریان بالقوه باشد.

مطالب پربازدید

مزایای تبلیغات اینترنتی ” تبلیغات برای هر بودجه “

بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک نمی توانند طرح های مجله حجیم را که به عنوان یک رویکرد آبپاش در تبلیغات ارائه می شود ، تحمل کنند. هنگامی که هر دلار حساب می شود ، تبلیغات آنلاین به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا با گذشت زمان بودجه تعیین شده را تعیین کنند. برخی سیستم عاملها به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهند که حداقل 5 دلار در روز برای آزمایش یک کمپین هزینه کنند.

مزایای تبلیغات اینترنتی
ذکر این نکته حائز اهمیت است که بودجه های بزرگ اغلب لیست های ترجیحی را دریافت می کنند و اقدامات مصرف کننده را سریعتر از بودجه های کوچکتر مشاهده می کنند ، اما مفهوم این که می توان مخاطبان را برای یک مقدار کم پول هدف گذاری کرد و موفقیت را ردیابی کرد ، بی نظیر است.

پیگیری و تجزیه و تحلیل

روش های تبلیغات سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات مجله راهی برای پیگیری موفقیت در تبلیغ شما ندارند. این یک الگوی مؤثر برای صاحبان مشاغل نیست. تجزیه و تحلیل به صاحبان مشاغل می گوید چند بار آگهی قرار داده شده است و چند نفر آن را مشاهده کرده اند. این کار به صاحبان مشاغل نرخ کلیک (CTR) را می دهد که به آنها می گوید چند بار آگهی باز شده است. از آنجا ، تجزیه و تحلیل وب سایت می تواند به شما بگوید که چه مدت شخص در سایت قرار دارد و تعداد فروش را ردیابی می کند.

تبلیغات اینترنتی

صاحبان مشاغل می توانند هم نرخ کلیک کنند و هم مبلغ فروش را برای تبلیغات دقیق تنظیم کنند. اگر بسیاری از افراد روی تبلیغ کلیک کردند اما خرید نکردند ، در مورد زبان ، قالب یا قیمت سایت مشکلی وجود دارد. اگر تعداد تبلیغات زیادی وجود ندارد اما هرکسی برای خرید کلیک می کند ، صاحب مشاغل می خواهد آزمایش سایر تبلیغات را در نظر بگیرد تا ببیند آیا می توانند ترافیک بیشتری را به سمت فروش سوق دهند.

مطالب پربازدید

کمپین های تست مستقیم مقرون به صرفه هستند

تست مستقیم دو استراتژی تبلیغاتی مختلف را در بر می گیرد و نتایج را با یکدیگر مقایسه می کند. این فرایند همچنین آزمایش A / B نامیده می شود زیرا نتایج حاصل از آگهی A تا تبلیغات B با یکدیگر مقایسه می شوند. تفاوت در دو تبلیغ ممکن است یک کپی ساده از یک تبلیغ باشد تا ببیند کدام یک بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. این آزمایش همچنین می تواند به اطلاعات جمعیتی کمی متفاوت یا اطلاعات مصرف کننده هدف باریک یا کمی گسترش یافته توجه کند.

تبلیغات در اینترنت

مزایای تبلیغات اینترنتی

به عنوان مثال ، یک تبلیغ ممکن است زوج های بین 35 تا 45 سال را هدف قرار دهد. این آگهی را می توان در مقابل مخاطب هدف زوج های بین 35 تا 50 سال آزمایش کرد. این اختلافات معمولاً ظریف است ، اما وقتی تبلیغ کنندگان از طریق آنالیز می روند ، می توانند ببینند که در کجا می توانند دلار تبلیغ خود را به حداکثر برسانند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا