مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

ثبت نام دانشجویان مستعد در سامانه سینا برای دریافت تسهیلات آغاز شد

مطالب پربازدید

ثبت نام دنشجویان مستعد در سامانه سینا برای دریافت تسهیلاتبنیاد ملی نخبگان در راستای آیین‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور» در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸  تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی کشور اعطا می‌کند.

دانشجویان هریک از دانشگاها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط لازم در شیوه‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ هستند، می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان (به نشانی sina.bmn.ir) ثبت کنند.

ثبت‌نام دانشجویان در سامانه سینا برای متقاضیانی که در حال حاضر دانشجو هستند، از پنجم تیرماه سال ۱۳۹۸ آغاز می‌شود که دانشجویان باید اطلاعات خود را به همراه تصاویر و مدارک مربوطه، در سامانه “سینا” بارگذاری و یا به‌روزرسانی کنند. متقاضیان حداکثر تا پایان روز ۱۵ مرداد ماه مهلت دارند که گزینه «درخواست بررسی پرونده برای بهره‌مندی از پشتیبانی‌های دانشجویی» را در بخش «ثبت درخواست‌ها» ی سامانه انتخاب کنند.

نیاز به درج مستندات معدل فعلی دانشجویان نیست؛ اما برای معدل کل مقاطع تحصیلی قبلی لازم است مستندات در سامانه ثبت شود.

مطالب پربازدید

بنیاد ملی نخبگان پس از بررسی درخواست‌ها و بر اساس ظرفیت سالیانه، نتیجه اولیه پذیرش متقاضیانی که بالاترین امتیاز را از مجموعه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناورانه در مقایسه با سایر افراد کسب کرده‌اند را صرفاً از طریق سامانه سینا اعلام خواهد کرد و هیچ منبع دیگری بزای این کار در نظر گرفته نشده است.

بر اساس اعلام پایگاه بنیاد ملی نخبگان، بهتر است که متقاضیان دقت لازم را در فرایند ثبت نام دانشجویان در سامانه سینا به‌کار ببندند. زیرا پس از تأیید درخواست در سامانه، امکان اصلاح اطلاعات نادرست وجود ندارد و در صورت اثبات درج اطلاعات خلاف واقع، متقاضی از فهرست مشمولان بنیاد ملی نخبگان حذف خواهد شد.

گفتنی است که زمان ثبت درخواست دانشجویان جدیدالورود در هر یک از مقاطع تحصیلی، متعاقباً از طریق وبگاه بنیاد ملی نخبگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا