مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار کنکور و دانشگاه

نتایج نهایی کنکور ۹۷ اعلام شد

مطالب پربازدید

نتایج نهایی کنکور سراسری ۹۷ اعلام شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نتیجه کنکور مطلع شوند.

نتایج کنکور سراسری97

نتایج نهایی کنکور سراسری ۹۷  اعلام شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از نتیجه این آزمون مطلع شوند.

کنکور سراسری سال ۹۷ در پنج گروه آزمایشی در روزهای هفتم و هشتم تیرماه برگزار شد؛ مرحله اول ثبت نام در کنکور 97 از اول تا شانزدهم بهمن 96 برگزار شد و  ۹۵۱ هزار و ۸۵ نفر در این مرحله ثبت نام کردند.

مطالب پربازدید

409 هزار و  353 نفر در دانشگاه‌ها پذیرفته شده‌اند که برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم باید ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه محل قبولی  خود مراجعه کنند.

در صورتی که دانشگاه محل قبولی برنامه زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج نکرده باشد، پذیرفته‌شدگان باید مطابق جدول برنامه زمانی ثبت‌نام، مندرج در این اطلاعیه سازمان سنجش که بر روی سایت این سازمان قرار دارد، برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه کنند.

گفتنی است؛ نتایج مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد و داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌های دولتی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد قرار می‌گیرند فقط می‌توانند در یکی از کدرشته‌ محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند و مجاز به ثبت‌نام در هر 2 محل قبولی نیستند.

درصورتی که داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، سوالاتی داشتند می‌توانند تا  15 مهر 97  از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

منبع: yjc

مطالب پربازدید

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا