مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فرهنگ و هنر

شاه را بیرون نکردیم که امروز مسئولانمان شاهانه زندگی کنند

مطالب پربازدید

ابوالقاسم طالبیسیدعلی ضیا شنبه شب هشتم دی در برنامه «فرمول یک» به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی میزبان ابوالقاسم طالبی فیلمساز بود.

طالبی (کارگردان «قلاده های طلا») در این برنامه سخنانی ایراد کرد که گزیده ای از آن ارائه می شود: در سال ۸۸ جمعیتی به عنوان معترض انتخابات تظاهرات کردند که فیلم تظاهرات آنها غیر از «قلاده های طلا» در جایی نمایش داده نشد.

من از نیروی انتظامی فیلم را گرفتم و نمایش دادم چون ابایی نداشتم که بگویم این همه آدم آمده اند و فکر می کردند مشکلی برای رای شان پیش آمده و در سکوت اعتراض کردند.

 

مطالب پربازدید

ما شاه ادکلن زده سوییس درس خوانده را بیرون کردیم نه اینکه کسی بیاید که بچه هایش را بفرستد سوییس و از پول بیت المال درس بخواند و شاهانه زندگی کند.

امام تا زمانی که رهبر بود نگذاشت پسرش وارد کار شود. رهبر هم همینطور است من خبر دارم که دامادشان دکترای بازرگانی بین الملل دارد اما شرط ضمن عقد کرده اند که تا من هستم حق کار بازرگانی نداری، این یعنی سیره انقلاب و راه امام. این مخالفت با بازرگانی نیست.

هیچ کدام از فرزندانم شغل دولتی یا شرکت خصوصی ندارند و برای مفاسد اقتصادی کار نمی کنند. یکی فوق لیسانس دارد و مهندس کامپیوتر است. آن یکی که دارد فوق لیسانس می گیرد و شما که می گویید کسی که با من کار کرده به او کار نمی دهند جوابش این است که بچه هایم را چه کار می کنند!

«فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۷:۴۰ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا