مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار اقتصادی و بازرگانی

پیش فروش جدید محصولات سایپا / دلالان به دنبال کد ملی‌های جدید

مطالب پربازدید

براساس اعلام شرکت سایپا فروش اینترنتی محصولات این شرکت با تحویل ۹ ماهه فردا ۲۸ مهرماه رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود.

براساس اعلام شرکت سایپا فروش اینترنتی محصولات این شرکت با تحویل ۹ ماهه فردا ۲۸ مهرماه رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد. مطابق اطلاعیه شرکت سایپا در این طرح فروش، ۶ محصول سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۵۱، تیبا، تیبا ۲ و ساینا به فروش خواهند رسید.

در فروش اینترنتی محصولات سایپا محدودیت کد ملی اعمال می‌شود و آن دسته از مشتریانی که طی سال جاری اقدام به خرید خودرو نموده اند مجاز در این طرح نیستند. قیمت نهایی در پیش فروش‌ها با قیمت روز شرکت بوده و مابقی وجه در زمان تحویل براساس قیمت روز شرکت محاسبه می‌شود.

در پیش فروش های قبلی سایپا و ایران خودرو بعد از مدت کوتاهی از باز شدن سایت، سایت از دسترس خارج شده و خریداران واقعی نمی توانستند خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند، مشکل دیگری که در مرحله پیش فروش رخ داد خرید کدملی افراد توسط عده ای خاص از دلالان بود، برای این امر مردم لازم است با این افراد سودجو همکاری نکرده و کدملی خود را به آنان نفروشند تا خودرو به دست متقاضیان اصلی برسد نه دلالان زالوصفتی که از بازار آشفته سکه، طلا و ارز بهره های زیادی برده و حال به فکر هجوم چنگیزخانی به بازار خودرو افتاده اند.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا