مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار حوادث

اسامی مصدومان سانحه رانندگی محور ساوه – بویین زهرا

مطالب پربازدید

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک خودروی پراید در محور ساوه- بوئین زهرا، ۲۴ مصدوم برجای ماند.

این حادثه جاده ای بامداد امروز(جمعه) در محور ساوه به بوئین زهرا سه راه خان آباد، بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک خودروی پراید به وقوع پیوست.

پس از اطلاع رسانی حادثه به اورژانس، بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس مامونیه، خشکرود، دوزج و امانیه به محل سانحه اعزام شدند و نیروهای هلال احمر رنگرز نیز برای امدادرسانی در محل حضور یافتند.

این حادثه خوشبختانه تلفات جانی به همراه نداشت، اما ۲۴ نفر مصدوم برجای گذاشت که پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مطالب پربازدید

۱۳ نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای آسیابک زرندیه و ۱۱ نفر نیز به بیمارستان مدرس ساوه انتقال یافتند.

اسامی مصدومان حادثه برخورد اتوبوس و پراید در محور ساوه-بوئین زهرا

اسامی مصدومین تصادف ساوه - بویین زهرا

برخورد سمند با گاردریل و برجای ماندن ۳ مصدوم در ساوه

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه همچنین با اشاره به دیگر سانحه رخ داده در ساوه گفت: این سانحه رانندگی جاده ای صبح امروز در ورودی چهارم شهر صنعتی ساوه به وقوع پیوست که طی آن یک دستگاه خودروی سمند با گاردریل جاده برخورد کرد.

مطالب پربازدید

پس از اطلاع رسانی حادثه به اورژانس، بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس پایگاه شهر صنعتی ساوه برای امدادرسانی به محل سانحه اعزام شدند.

 

این حادثه رانندگی جاده ای خوشبختانه تلفات جانی به دنبال نداشت، اما سه سرنشین خودروی سمند مصدوم شدند.

مجروحان حادثه پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط نیروهای امدادی اورژانس، به بیمارستان  شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا