مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فال و طالع بینی

طالع بینی هندی ماه تولد مردان و زنان – طالع بینی هندی ماه های سال

مطالب پربازدید

طالع بینی هندی

طالع بینی هندی.شخصیت شناسی افراد براساس ماه تولد آنها به طور علمی نه اثبات شده و نه کاملا رد می‌شود و شاید بخشی از شخصیت افراد به ماه تولد آنها مربوط باشد.طالع بینی
طالع بینی هندی

طالع بینی هندی

شخصیت شناسی افراد از روی ماهی که در آن متولد شده‌اند بین مردم بسیار رواج داشته و محبوب می‌باشد. اگرچه این نوع شخصیت شناسی هنوز به طور علمی و دقیق اثبات نشده اما شواهدی وجود دارد که باعث می‌شود نتوان آن را به طورکلی رد کرد و نادیده گرفت. طالع بینی هندی در برخی از تحقیقات علمی وجود ارتباط بین فصل تولد و برخی بیماریها یا ویژگیهای ذهنی و جسمی افراد را اثبات کرده است.
همه اینها نشان می‌دهند که تاثیر فصل و ماه تولد روی صفات و خلق و خوی آدم‌ها، شاید به طور کلی خرافه نباشد اما به طور قطع ماه تولد نمی‌تواند به هیچ عنوان تاییدکننده تمام صفات و خصوصیات افراد باشد چرا که خصوصیات رفتاری انسان‌ها بستگی به عوامل متعددی دارد و ماه تولد و تاثیر انرژی‌های کیهانی هنگام تولد تنها بخش خیلی کوچیکی از آن را تشکیل می‌دهد.فال هندی در زیر به ویژگی‌های شخصیتی افراد با توجه به ماه تولد و با تفکیک جنسیتی اشاره شده که برگرفته از طالع بینی هندی می‌باشد.

شخصیت شناسی متولدين فروردين‌ماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین فروردین ماه اشاره شده است که آنها افرادی پرجنب و جوش، فعال، عجول، رک و بی پروا، لايق و کاردان، عاشق قدرت بی‌صبر و طاقت، اهل امر و نهی، طراح، اهل هيجان، حادثه‌جو، پرتوقع، رياست ماب، با اعتماد به نفس، سازنده، دارای نگاه به آینده، جوانتر از سنش، شايسته، ماجراجو، روشنفکر، دقيق، اشتباه خود را نمی‌پذيرد، با مديريت عالی، متنفر از مداخله ديگران، فعال و جنجالی، با شهامت، بامطالعه، هوشيار و زرنگ، صاحب عقيده، مبتکر، مقتدر، اهل بخشش، اهل تنوع، با حس مسوليت، پرانرژی، اهل کشمکش و ستيز، سالم و پرقدرت، خودخواه، گاهی ياغی، بی ريا، گاهی خشک و يک دنده، مخالف دوز و کلک، در باطن ضعيف‌تر از ظاهر، مددکار، گاهی غير واقعی و غير منطقی و هوشمند می‌باشند.

فروردين‌ماه: متولدین مرد

رک و راست، عاشق پيشه، حسود، پرتوقع و رياست طلب، هرگز به گذشته فکر نمی‌کند، رفتار و قيافه‌اش جوانتر از سنش به‌نظر می‌رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بيزار است.

فروردين‌ماه: متولدین زن

او بيش از هر زن ديگری در دنيا می‌تواند بدون مرد زندگی کند. دارای قابليت‌های زيادی است بطوريکه تقريبا از عهده‌ انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست‌وزيری برمی‌آيد. خوش‌بين است و خواهان داشتن کاری در خارج از منزل می‌باشد. عصبانيت‌هايش ظاهری و مهربانيش عميق و واقعی می‌باشد.

شخصیت شناسی متولدين اردیبهشت‌ماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین اردیبهشت ماه اشاره شده است که آنها افرادی خيلی قانع، صبور و آرام، پرتحمل، عاشق مالکيت، حسود، متعصب، اهل اعتدال، بامحبت، خيلی قوی وسالم، عاشق عطر و بوی طبيعی، از تجارب گذشته الهام می‌گيرد، واقعا وفادار ، مخالف افراط، ‎‎‎با سليقه خوشگل‌پسند، پول‌دوست، هميشه راضی، مصمم، پرکار، سخاوتمند، متین و سنگين، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود.

مطالب پربازدید

اهل ماديات، دنبال زندگی شيرين، مخالف خشونت، با ثبات و پايدار، عاشق صلح و آرامش، صادق، مال جمع کن، اهل هنر، مخالف درگيری، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌کند، تمام کننده کارها، ریيس فعال و لايق، با همه کنار می‌آيد، خود سر، نجيب، عاشق خانه و خانواده، عاشق طبيعت، عاشق رفتار ملايم، کمک رسان، دارای قلبی بزرگ، مسلط به نفس، دارای عزت نفس، عاشق گل و زيبایی، بی تفاوت نسبت به دشمنان، ميانه رو، رفيق و دوست بسيار شيرين، شيک پوش، علاقه‌مند به موسيقی، قدرشناس، مخالف عجله، دارای تحمل زياد، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد می‌باشند.

اردیبهشت‌ماه: متولدین مرد

دير ناراحت می‌شود اما اگر ناراحت شود دنيا را به‌هم می‌ريزد. زن شوخ، سياستمدار، مطيع و خانه‌دار را به حد پرستش دوست دارد. آرام، اهل عمل، حساس، محتاط است ولی اصلا رويایی نيست. زود رنج و بد خشم است اما هرگز از خانه‌اش قهر نمی‌کند. دست و دلباز اما حسابگر است و علاقه‌مند است پسر داشته باشد.

اردیبهشت‌ماه: متولدین زن

طبيعت را دوست دارد. مادری سخت‌گير، همسری فداکار و کمک دهنده، عاشق موسيقی و ساز و آواز است. ازبسياری جهات نمک رندگی محسوب می‌شود، دغلباز و ناپاک و اهل فلسفه بافی نيست، در عشق بی‌پرواست، در شيک‌پوشی طرفدار سادگی است، مخالف شتابزدگی است و يک رگ لجبازی دارد.

شخصیت شناسی متولدين خردادماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین خرداد ماه اشاره شده است که آنها افرادی اهل تنوع، واقعا باهوش، سريع‌الانتقال، غير پايدار، عاشق کارهای فکری، کنجکاو، پرانرژی، دارای شخصيت دوتايی، بی‌ثبات، دمدمی مزاج، هرگز کار را تمام نمی‌کند، عاشق مسافرت، معاشرتی، سر به هوا، زرنگ، قابل تطبيق با هر محيط، نا آرام، در جستجوی مطالب جديد، باسليقه، ماهر، دارای قدرت فکری زياد ، آدم شناس، منطقی، عاشق حرکت، متنفر از تقلب، از کار طولانی خسته می‌شود.

عاشق شطرنج، زود جوش، در يک‌جا بند نمی‌شود، نرم و غيرمستقيم حرف می‌زند، قابل انعطاف، عاشق مطالعه، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ، دارای قوه تخيل زياد، خوش سر و زبان، ماجراجو، شيک پوش، غير حسود، گاهی شاد و گاهی غمگين، گاهی پر حرف و گاهی خاموش، نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداری، کم حرف، آب زير کاه، اهل معاشرت، رويش حساب نکنيد، ميل ندارد کسی از کارش سر در بيارد، با انصاف، بدقول، اهل زخم زبان، گاهی لجباز می باشند.

مطالب پربازدید

خردادماه: متولدین مرد

با ذوق، هنر دوست، غير حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشویی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنايه و آزار است. از شنيدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بيزار است.

خردادماه: متولدین زن

زنی با چند شخصيت گوناگون، با قوه تخيل بالا، خوش سر و زبان و با سليقه، ماجرا دوست و بی‌ثبات، خيلی بيش از اينکه طالب عصبانيت شما باشد به شفقت شما نياز دارد. عاشق تغيير و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه‌هايش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می‌ايستند.

شخصیت شناسی متولدين تیرماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین تیرماه اشاره شده است که آنها افرادی حساس، سريع الانتقال، رويایی، عاشق خانه و خانواده، منزوی، عاشق مهتاب، عاشق فرزند، علاقه‌مند به کشاورزی، گاهی آرام و گاهی طوفانی، خجالتی، بسيار باسليقه و شيک پوش، پشتيبان اقوام، دارای قويترين احساسات، بهترين آشپز، علاقه زياد به گل، دارای حس پدرانه يا مادرانه، با وفا، رفيق باز، صرفه‌جو و اقتصادی، محتاج به کمک ديگران، پر محبت، مطيع همسر، متنفر از انتقاد، باهوش، اهل قهر و آشتی، در آشتی پيشقدم نمی‌شود، همسری با وفا، گاهی خوب و گاهی بد، عاشق عتيقه و اشيا کهنه، اهل تدارک و آذوقه، ماديگرا و پول پرست، رک گو، خودخواه ومغرور، تا حدودی سطحی نگر، صبور و آرام، حافظ اسرار، علاقه زياد به مادر، عاشق تعريف و تمجيد، مهمان نواز، ظريف، شکيب، صميمی، محافظه کار، اهل ريسک نيست، ميهن پرست، انتقامجو، وسواسی و مهربان می‌باشند.

تیرماه: متولدین مرد

اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه‌ها، کمی بخيل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترين مطالب را در کوتاهترين جملات بيان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بيزار است. اگر قلبش جريحه دار شود فورا به لاک خويش فرو می‌رود. هيچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

تیرماه: متولدین زن

با وفا، نجيب، گاهي اوقات خسيس، در آشپزی قابل، در دوران مادری يک زن کم‌نظير، از انتقاد نفرت دارد، اگر مورد تمسخر قرار گيرد به شدت آزرده خاطر می‌گردد و تاب تحمل طرد شدن را ندارد. صبر و از خودگذشتگی او برای کسانيکه دوستشان دارد حد و مرزی ندارد.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

شخصیت شناسی متولدين مردادماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین مرداد ماه اشاره شده است که آنها افرادی پرمحبت، متنفر از دروغ، واقعا قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسيار مغرور، سر حال و بشاش، خودخواه و جاه طلب، بد پيله، خود بزرگ بين، مقتدر، مودب، کوشا، با ثبات و پايدار، با اراده، اهل معنويات، عاشق تعريف و تمجيد، با شهامت، رهبر و فرمانروا، زود گول می‌خورد، پر انرژی، بلند نظر، صادق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه‌مند به زندگی تجملی، لجوج، حساس، پر توقع، پر تحمل، دوستِ واقعی، رام شونده، دارای خشمی طوفانی، مدافع و پشتيبان اطرافيان، علاقه‌مند به موسيقی، بايد مورد ستايش قرار گيرد، کمی حسود، کارآمد، دست و دلباز، با گذشت ولی خودخواه، بدون کينه، خون گرم، ظريف کار، سريع الانتقال، خوش سيما و شکيل، هميشه تميز، يک دفعه و ناگهانی عصبانی می‌شود، بسيار مودب و مورد احترام مردم می‌باشند.

مردادماه: متولدین مرد

يک شير ژيان و سر کش، يک عاشق پاکباز، يک دوست واقعی و يک پدر نمونه، بی عشق نمی‌تواند زندگی کند، دل او از آئينه پاکتر و روشنتر است اما خشم او هم توفانی هم سهمگين خواهد بود. اغلب آدم‌های کارآمدی هستند به نحوی که اغلب کارهای منزل را شخصا و با مهارت تماتم انجام می‌دهند.

مردادماه: متولدین زن

باهوش، گرم و جذاب، شيک پوش، با شخصيت، خواهان تجمل، رياست طلب، دوستدار تعريف و تمجيد و کدبانو، در دوستان تاثير بسيار مطلوب بر جای می‌گذارد. مادری مهربان و صميمی که می‌کوشد فرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار بياورد.

شخصیت شناسی متولدين شهریورماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین شهریور ماه اشاره شده است که آنها افرادی حساس، باهوش، شاد و سرحال، دقيق، وظيفه‌شناس، خوش‌هيکل و خوش‌تيپ، سالم و تندرست، اهل سازش، سود‌جو، خجول، بدپيله، کوشا، سرمايه‌دار، کمال‌گرا، صبور و آرام، عاشق سلامت خود، متکی به نفس، خونسرد و خوددار، عاشق کامپيوتر، روشنفکر و دانشمند، قابل انعطاف، وسواسی، پرانرژی، مبتکر، اهل اعتدال، کمک‌رسان، اهل انتقاد، معتمد، وفادار، با ايمان، رام‌نشدنی، بی‌ريا، خوش قلب، چشم و گوش بسته، با شرم و حيا، ثابت قدم، دور از جر و بحث، گول زرق و برق را نمی‌خورد، فرشته‌خو، درس‌خوان، چابک، خيال‌پردا، با انضباط و مستقل، کاردان و لايق، نکته‌سنج، خود‌کفا، پرتوقع، اهل همدردی، زودرنج، قاطع، دورانديش، خرده‌‌گير و خورده‌بين می‌باشند.

شهریورماه: متولدین مرد

آتش عشق اين مرد بسيار کم‌شعله اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه‌ای است از کمال و هوش و ثبات قدم. برانگيختن احساساتش کار دشواری است. او می‌تواند سال‌های سال بدون اينکه قلبش برای کسی بتپد زندگی کند. به کوچکترين چيزهایی که مورد علاقه همسرش است فکر می‌کند و به آنها اهميت می‌دهد.

شهریورماه: متولدین زن

بسيار احساساتی، بی‌ريا و تزوير، خوش‌قلب، خواستار عشق حقيقی و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعی کنيد از جر و بحث پرهيز نمایيد. در هيچ کاری زياده‌روی نمی‌کند و خوب می‌تواند از خود مراقبت کند. در مقابل اقرار به گناهان خويش سرسختی عجيبي نشان می‌دهد.

شخصیت شناسی متولدين مهرماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین مهر ماه اشاره شده است که آنها افرادی اهل اعتدال، پشتيبان همسر، شيرين بيان، صلح جو، آرام و متين، بسيار منطقی، بی آلايش، عاشق اصالت، علاقه‌مند به موسيقی، اجتماعی، متین، بد پيله، خجالتی، پر از احساس، اهل مشورت، عاشق هنر و ادبيات، سياستمدار، به فکر فردا نيست، مقبول اطرافيان، اهل مساوات و برابری، پر شور و حرارت نيست.

عاقل، اهل حمايت از ديگران، معتدل و پايدار، شکمو، اميدوار، با انصاف، خوش سليقه، اهل تجزيه و تحليل، گاهی تنبل، کنجکاو و جستجو گر، انتقامجو، از بی‌بند و باری متنفر است، با معلومات و با درايت، به آسانی تغيير عقيده نمی‌دهد، مهربان، شيک پوش و جذاب، نکته سنج، دارای پشتکار فراوان، يک روز گرم و يک روز سرد، هوشمند، مشاور خوب، دوست ياب، منظّم، عاشق رنگ آبی، گاهی لجباز، صادق و درستکار، خوش مشرب، ساده دل، آسان گير، دو دل و مردد و خوش‌بين می‌باشند.

مهرماه: متولدین مرد

با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سليقه و گاه تنبل و بی‌اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر داريد هميشه به سر و وضع خود برسيد خانه را تميز و مرتب نگاه داريد. اين مرد به هيچ وجه مايل به رنجاندن ديگران نيست. شما می‌توانيد به خود بباليد که هوشمند‌ترين مشاور جهان را د رجوار خود داريد.

مهرماه: متولدین زن

معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگين وزن است. شما بارها در او علایم قدرت، اراده، جديت و تصميم می‌بيند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد. در هر موقعيتی هوشياری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می‌سازد و از انزوا و تنهایی نفرت دارد.

 

شخصیت شناسی متولدين آبان‌ماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین آبان ماه اشاره شده است که آنها افرادی قوی و قدرتمند، مصمم و با اراده پولادين، ورزشکار، هوشيار، حساس و خجول، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان، انتقامجوی شديد، پر انرژی، کوشا، عاشق ماورالطبيعه، اهل معنويات، عاشق مسایل مرموز، مشکوک و کنجکاو و تودار، پايدار و با ثبات، محقق ورزيده، کاشف و دانشمند، علاقه‌مند به تفتيش عقايد، فکر سايرين را می‌خواند.

دارای روح قوی، اميدوار، فرمانده و سياستمدار، مقاوم و پر تحمل، فناناپذير، عاشق تولد مجدد، دارای اهداف عالی، بلند پرواز، علاقه‌مند به روانکاوی و روانشناسی، پر شور و حرارت، عاشق نصيحت کردن ديگران، دارای افکار ايده آل، زيبا، حسود، موقع شناس، جاه طلب، خشن، قابل اعتماد، متنفر از دروغ، با وقار، منطقی، ماجراجو، عاشق اسرار حيات و جهان، با اعتماد به نفس، شجاع و دلير ،کمال گرا و اهل معنويات می‌باشند.

آبان‌ماه: متولدین مرد

تيز هوش، با اراده، خواستار هدف‌های بزرگ، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشيد که هرگز به مرد متولد اين ماه دروغ نگویيد و احساسات او را جريحه‌دار نکنيد و يا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشيد زيرا که انتقام و عکس العمل خشمگينانه او بسيار سوزنده و خطرنک است.

آبان‌ماه: متولدین زن

طناز و زيبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، برای متولد اين ماه اندکی علاقه و يا اندکی تنفر مفهوم ندارد يا عاشق است يا دشمن و در غير اينصورت کاملا بی‌تفاوت و بی‌اعتناست.

شخصیت شناسی متولدين آذر‌ماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین آذر ماه اشاره شده است که آنها افرادی پر شانس‌، ساده و بی‌آلايش، عاشق تعليم و تربيت، سازش‌کار، با هوش و با نشاط، اهل دين و مذهب و معنويات، کنجکاو، خوش قلب، دوست داشتنی، علاقه‌مند به مسافرت و گردش، اجتماعی و خوشمشرب، اهل تجربه، سخاوتمند، با ذوق، چالاک، يک دفعه حرف شيرين می‌پراند.

انعطاف پذير، فراموشکار، اهل عدالت، مشتاق و پر انرژی، علاقه‌مند به معاشرت و دوست يابی، مرتب کار عوض می‌کند، عاشق تنوع، شاد و خندان، با شهامت، پاک و معصوم، زودرنج، اهل فرار از مسوليت، خوش ذات، صادق، کم دقت، خوش بين، منطقی، مهمان دوست، ولخرج، رک گو، اهل سوال و جواب، دمدمی مزاج، برای دوست هر کاری می‌کند، عاشق شهرت و افتخار، خونگرم، با معلومات، سريع الانتقال و باهوش، خوش گذران، چيز فهم و مشتاق بيان حقايق می باشند.

آذرماه: متولدین مرد

صادق و راستگو، دمدمي مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی‌قيدی و طرفدار تنوع و مسافرت، خطرناکترين شوهر دنيا است. صاحب بزرگترين کلکسيون دوست آشنا در دنياست، به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آنها می‌سازد.

آذرماه: متولدین زن

اهل منطق و واقعيت، مهمان دوست، بی‌ريا و پول خرج کن، بی‌نظم و انضباط، راستگو اما بد زبان ودرشت‌گو، زبان متولد اين ماه نيشدار و پر کنايه است اما قلبش پاک و صميمی و بی‌رياست. بيشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و ماديات.

شخصیت شناسی متولدين دی‌ماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین دی ماه اشاره شده است که آنها افرادی با شخصيت عالی، لايق و کاردان، بهترين ریيس، انتقام‌جوی شديد، ساده‌پوش و بی‌آلايش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پرتحمل، جاه‌طلب، کوشا، واقع بين، سرکش، پولدوست، از تجربيات خود و ديگران به خوبی استفاده می‌کند.

با‌شرف و با ‌وجدان، تميز، خودکفا و سودجو، دارای حس مسوليت زياد، دشمن اسراف، حسابگر، مخالف تجملات، سازمان‌دهنده خوب، تقريبا سياستمدار، مطمئن و خونسرد، تودار، مالک همسر خود، حسود و بدبين، متنفر از طلاق، دارای عدم اعتماد به نفس کافی، قدرت طلب، خانواده دوست، مهربان، خشن، دارای زبان نيش‌دار، شاد و با نشاط، دارای باطن خروشان، غير قابل گذشت، قدرشناس، گاهی اوقات خجالتی، باانضباط، بداخم و بدعنق، دارای حافظه قوی، از تنبلی بيزار است، اهل دکتر و دارو، خونسرد و مداوم، ثابت‌قدم، خودکار، مذهبی، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز می‌باشند.

دی‌ماه: متولدین مرد

قدرت‌طلب، خانواده‌دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم‌حرف و کم‌تظاهر، پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز، مقام را به ثروت ترجيح می‌دهد. در جوانی بسيار جدی است ولی به تدريج که پا به سن می‌گذارد نرم می‌شود. ابراز عشق و علاقه را بايد به وی ياد بدهيد. مرد اين ماه هرگز از روی هوس ازدواج نمی‌کند.

دی‌ماه: متولدین زن

جاه‌طلب، کدبانو، منظم، کمی لجباز و زودرنج، هميشه آراسته و خوش‌لباس، هدف نهایی او هميشه تامين زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعيت‌های چشمگير است. از نظر اجتماعی فوق‌العاده مبادی آداب و بانزاکت است.

شخصیت شناسی متولدين بهمن‌ماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین بهمن ماه اشاره شده است که آنها افرادی بسيار حساس، استوار و ثابت‌قدم، واقعا عاقل و تودار، بدون ريا و تزوير، انسان واقعا خوب، خونسرد، روی خودش بيش از ديگران حساب می‌کند، مستقل، منطقی، عاشق انسانيت، فکر ديگران را می‌خواند، ثابت‌قدم، آرامش دوست، کمک‌رسان، آسان زندگی می‌کند، پرسه‌زدن را دوست دارد، دارای حس ششم قوی، علاقه‌مند به دوستان، آزادی‌خواه، بلندپرواز، رام‌نشدنی، جاه‌طلب، از اقرار به گناه منزجر است.

دوستان بسيار زيادی دارد، رازدار و تودار، اجتماعی، تا حدودی خودخواه و مغرو، انتقاد را قبول ندارد، فرشته‌خو، از تعريف لذت می‌برد، منافع خود را به خاطر ديگران به خطر می‌اندازد، سخاوتمند مخصوصا در دوستی، دوستی او عميق و شکوهمند است، ول‌خرجيش از روی عقل است، خوش‌قلب و مهربان، کم‌حافظه، بهترين مشاور، پرحرکت و بی‌قرار، کم علاقه به اصول سنتی و قدرشناس می‌باشند.

بهمن‌ماه: متولدین مرد

دارای دوستان زيادی است، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر است. حسود و سوظنی نيست، هارت و پورت و هياهو دارد. دير ازدواج می‌کند و در بيماری وسواس است. ذاتا اجتماعی است و افکاری را در سر می‌پروراند که اصلا عملی نيستند. عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر نگه می‌دارد.

بهمن‌ماه: متولدین زن

بسيار غافلگير کننده، سريع الانتقال، دارای حس پيش‌بينی، کنجکاو، رفيق‌باز و کم‌علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسيار جدی و وفادار است اما قادر به ابراز آن نيست. او متعلق به همه جا و همه کس است اما درعين حال از آن هيچکس نمی‌باشد.

شخصیت شناسی متولدين اسفندماه

در شخصیت شناسی کلی متولدین اسفند ماه اشاره شده است که آنها افرادی بسيار حساس و رويایی، دارای حس ششم، اهل آرامش و ملايمت، هميشه موافق، سازش‌کار و دارای تخيلات شديد، اصلا واقع‌بين نيست، سازگار، زود رنگ عوض می‌کند.

احساساتی، قابل انعطاف، دارای افکار غيرواقعی و غيرمنطقی، بسيار متين و آرام، کم عصبانی می‌شود، مهربان، علاقه‌مند به موسيقی، عاشق صلح و آرامش، کم انرژی، ساده‌لوح، پول دوست، مرموز، داستان‌پرداز قوی، نيکوکار خجالتی، خواستار تشويق و حمايت، زود رنج، از نظر جسمی ضعيف، دو دل، ترسو، خيلی حسود، باريک بين و دقيق، خيالباف، نااميد، اهل نامه نگاری، علاقه زيادی به جشن ‌تولد، يا منفی کامل است يا مثبت کامل، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا، نازنين، اهل معنويات، به دخترانش علاقه زيادی دارد، خواستار نوازش و احساس آرامش ‌می‌باشند.

اسفندماه: متولدین مرد

به هيچ عنوان حد وسط ندارد، يا منفی کامل است يا مثبت کامل، از کم کاری و خونسردی او نرنجيد، هفته‌ای دوسه بار به او بگویيد دوستش داريد. متعصب نيست و هرگز به قضاوت نمی‌نشيند و تا زمانی‌که به مطلبی پی نبرده باشد نظريه‌ای ابراز نمی‌دارد.

اسفندماه: متولدین زن

ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ريخته شده است. از بسياری جهات بی‌نظير است. ناراحت‌‌ترين مردها در جوار زن اسفند احساس آرامش می‌کنند. سخت رويایی و خيالباف است، به کودکان خويش عشق می‌ورزد.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا