مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
داروهای گیاهی و طب سنتی

طرز تهیه آنتی بیوتیک طبیعی بسیار قوی، درمان کننده عفونت ریه و سرماخوردگی

مطالب پربازدید

انار یکی از میوه های بهشتی است که تاثیرات بسیاز مفید و قابل توجهی در تامین سلامت بدن انسان دارد و دارای خواص بی نظیر و بی شماری است. علاوه بر آن، انار یک آنتی بیوتیک طبیعی نیز به شمار می آید. طرز تهیه آنتی بیوتیک طبیعی بسیار آسان است.طرز تهیه آنتی بیوتیک طبیعی بسیار قوی

یکی از شاخص ترین خواص این میوه بهشتی این است که، دارای ویتامین c و آهن بوده و می تواند در درمان سرماخوردگی و همچنین پیشگیری از ابتلا به آن کمک کند. مصرف روزانه انار در فصول پاییز و زمستان تاثیر فوق العاده ای در سلامت بدن و درمان و پیشگیری از بیماریهایی مثل سرماخوردگی و … دارد.

فواید و خواص انار

انار دارای خواص و فواید بیشمار و بی نظیری است که برخی از آن خواص به شرح زیر است:

1- آنتی اکسیدان، ضد سرطان و تصفیه کننده خون است: انار تقریبا سه برابر چای سبز آنتی اکسیدان دارد و آب انار، به علت دارا بودن قند مانن و مانتین یک تصفیه کننده خون به شمار می آید و سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و در درمان و پیشگیری از بیماری های ریه و سرماخوردگی موثر است.

مطالب پربازدید

2- درمان کننده کم خونی و فقر آهن: کارشناسان تغذیه معتقدند، ویتامین c موجود در انار، در درمان و پیشگیری از کم خونی و فقر آهن بسیار موثر است.

3- ضد عفونی کننده و درمان کننده عفونت گوش و گلو: انار ضد عفونی کننده است و مخلوط آب نار و عسل، درمان کننده عفونت گوش و گلو، تقویت کننده چشم و رافع گرفتگی صدا و .. است.

4- درمان کننده درد سینه و سرفه: مخلوط آب انار شیرین با شکر و نشاسته، درد سینه و سرفه را در هنگام سرماخوردگی کاهش داده و در صورت استفاده مکرر حتی از بین می برد.

5- درمان کننده زخم های دهان و دندان و خارش های پوستی: مصرف روزانه آب انار باعث بهبود زخم های دهان و دندان و خارش های پوستی و … می شود.

البته انار، خواص بی نظیر بیشماری دارد که در این مختصر نمی گنجد. به عنوان مثال، انار پخته یک آنتی بیوتیک بسیار قوی است که عفونت های ناشی از سرماخوردگی ( گوش درد، گلودرد، عفونت ریه و ..) را از بین می برد. در ادامه طرز تهیه آنتی بیوتیک طبیعی و بسیار قوی را می توانید ملاحظه نمایید.

مطالب پربازدید

طرز تهیه آنتی بیوتیک طبیعی (انار پخته)

یک تا دو عدد انار تازه را خوب بشویید و بگذارید روی شعله پخش کن،با حرات ملایم حدودا 20 دقیقه بپزد. در حین پختن، انارها را بچرخانید تا نسوزند. پس از این که انارها پخته شد، بگذارید کمی خنک شود و دانه های پخته شده را همراه پرده ها و رگه های داخل انار مصرف کنید.

 

 

 

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا