مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار علمی و آموزشی

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه

مطالب پربازدید
دیریاچه ارومیه

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و دبیر جشنواره گفت: مهلت ثبت نام در جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه تا 15 مهر ماه 97 تمدید شد.

امین رستم زاده ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن آغاز سال تحصیلی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و مدارس و لزوم بهر ه مندی و مشارکت تمامی اقشار فرهیخته در این جشنواره ملی در راستای استفاده از ایده های خلاقانه و کارآفرینانه و فرهنگ سازی در خصوص احیای دریاچه ارومیه، مهلت ثبت نام در این جشنواره ملی تا 15 مهرماه تمدید می شود.

وی افزود:علاقمندان به شرکت در این جشنواره ملی صرفا با مواجعه به سایت جشنواره به نشانی www.lakeurmiait.ir می توانند در یکی از محورهای جشنواره ثبت نام کرده و در بخش ثبت نام نیاز به ارسال آثار تولیدی نسیت وصرفا ارسال گزارش سوابق فعالیتی مرتبط با محورهای جشنواره کفایت می کند.

رستم زاده با اشاره به اینکه این جشنواره به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و ستاد احیای دریاچه ارومیه و استانداری آذربایجان غربی برگزار می شود افزود: این جشنواره در 6 محور وب سایت و شبکه های اجتماعی، فیلم و مستند کاربردی،  بازی های رایانه ای و انیمیشن، نرم افزار های تلفن همراه، نرم افزارهای کاربردی و اینترنت اشیاء در 2 بخش بزرگسالان و دانش آموزی برگزار خواهد شد.

مطالب پربازدید

رستم زاده دبیر علمی این جشنواره ملی در توضیح نحوه برگزاری این رویداد ملی گفت:در بخش اجرایی این رویداد  ابتدا طی فراخوان از فعالین حوزه دیجیتال، تولید محتوا و فضای مجازی که دارای تخصص و مهارت در 6 محور اعلامی جشنواره هستند دعوت خواهد شد تا رزومه و گزارشی فعالیتهای انجام داده مرتبط با محورهای جشنواره را به دبیرخانه جشنواره به نشانی اینترنتی www.lakeurmiait.ir  و همزمان به ایمیل جشنواره به نشانی Jahad@urmia.ac.ir ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد:افراد هم بصورت فردی و هم بصورت گروه های 2 تا 5 نفره می توانند در این جشنواره ثبت نام کنند.

وی اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این رویداد ملی تا 15 مهر ماه ماه فرصت دارند تا علاوه بر ثبت نام در این جشنواره سوابق فعالیتی خود در خصوص تولید محتوای دیجیتال هر چند مختصر را به دبیرخانه ارسال کنند و در صورت داشتن  هر گونه سوال با دبیرخانه جشنواره به شماره 33444070-044 تماس حاصل نمایند.

رستم زاده افزود: در این رویداد که بصورت  دو روزه برگزار خواهد شد قبل از برگزاری رویداد کارگاه آموزشی در خصوص مسائل و مشکلات دریاچه از ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ویژه شرکت کنندگان برگزار خواهد شد تا با مسائل مختلف دریاچه ارومیه وضرورت احیای آن آشنا شده تا با آمادگی کامل در روزهای برگزاری این رویداد ملی نسبت به ارائه ایده های خلاقانه تخصصی در حوزه مدنظر اقدام کنند.

رستم زاده با اشاره به کمیته های تشکیل شده دبیرخانه جشنواره در بحث تخصصی علمی اجرایی و جلسات متعدد برگزار شده خاطرنشان کرد: داوری طرح‌ها و ایده‌های ارائه‌شده توسط شرکت‌کنندگان، توسط داوران عضو کمیته علمی و داروی  جشنواره متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاهها ومتخصصان و خبرگان حوزه تولید محتوای دیجیتال استان و کشور صورت خواهد گرفت.

مطالب پربازدید

معاون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ادامه داد: به تیمهای برگزیده این جشنواره در بخش بزرگسالان جوایز نفیسی شامل لوح تقدیر و جوایز نقدی 40 ، 30 و 20 میلیون ریالی  و در بخش دانش آموزی نیز جوایز نفیسی شامل لوح تقدیر و جوایز نقدی 20 ، 15 و 10 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

وی در خصوص تشویق و حمایتهای تیمهای منتخب این جشنواره اظهار کرد: در فاز بعدی ستاد احیای دریاچه ارومیه در نظر دارد بر اساس بانک اطلاعاتی بدست آمده از طرحهای خلاقانه و بدیع تیمهای منتخب حمایتهای مادی و معنوی ارزشمندی بعمل آورد که این بحث تاثیر مهمی در رونق کسب و کارهای تولید محتوای دیجیتال  در راستای اهداف ستاد احیاء خواهد داشت.

رستم زاده با اشاره به رسالت جهادی ومسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی استان در ارائه خدمات تخصصی اثرگذار و ماندگاری علمی برای مردم منطقه گفت: مرکز رشد کشاورزی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، گروه مدیریت کسب و کار و حوزه‌ها و معاونتهای واحد در بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با برنامه ریزی منسجم درصدد برگزاری یک کار فاخر و اثرگذار در این خصوص هستند.

منبع: ایسنا

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا