مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار علمی و آموزشی

طرح «صدف» برای ارتقاء توانایی شغلی دانشجویان اجرا می شود + زمان ثبت نام

مطالب پربازدید

دانشگاه تهرانطرح توانمندسازی «صدف» به‌منظور بالا بردن توانایی‌های شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای ورود به بازار کار اجرا می‌شود.

طرح توانمندسازی صدف به‌منظور بالا بردن توانایی‌های شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای ورود به بازار کار اجرا می‌شود.

این طرح که توسط شبکه نوآوری تهران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود، قصد دارد دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را برای ورود به بازار کار آماده کند.

در این دوره، افراد شرکت‌کننده از طریق آزمون‌های خودشناسی و مصاحبه‌های اختصاصی، استعداد، علایق و نقاط قوت و ضعف‌های خود را شناسایی کرده و با کمک مشاوران و متخصصان مسیر شغلی خود را طراحی خواهند کرد.

مطالب پربازدید

شرکت‌کنندگان همچنین با حضور در کارگاه‌های توانمندسازی، مهارت‌هایی فنون مذاکره، کارگروهی، فن‌بیان و سخنرانی، برندسازی شخصی، برنامه ریزی توسعه شخصی، مهارت گزارش نویسی و مکاتبات اداری را فرا می‌گیرند.

شرکت‌کنندگان متناسب با رشته‌های تحصیلی و تخصصی به گروه‌هایی تقسیم‌بندی شده و از مشاوره و مربی‌گری تخصصی آن رشته استفاده کرده و رزومه حرفه‌ای خود را تهیه می‌کنند.

همچنین با شرکت در تور گردشگری یک روزه، با پارک فناوری پردیس و زیست بوم نوآوری کشور آشنا شده و طی بازدید از شرکت‌ها، شتابدهنده‌ها و استارت‌آپ‌های برتر، درک محیطی بهتری از فضای کاری کسب می‌کنند.

در پایان نفرات برگزیده دوره طی رویدادی، فرصت ارائه توانمندی‌های خود به مدیران‌عامل و مدیران منابع انسانی شرکت‌های عضو شبکه نوآوری تهران را خواهند داشت.

برای همه شرکت‌کنندگانی که دوره را مطابق با برنامه طی کنند، گواهینامه‌ حضور در دوره اعطا خواهد شد و می‌توانند ضمن عضویت در شبکه نوآوری تهران از همه مزایای این شبکه شامل کسر خدمت سربازی، کارورزی، کاریابی، کارآفرینی، بیمه تکمیلی و تسهیلات مربوطه استفاده کنند.

مطالب پربازدید

مخاطبان این دوره شامل همه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است که حمایت ویژه‌ای از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای آنها در نظر گرفته شده است.

مهلت ثبت نام اولیه در این دوره تا ۱۵ آبان است. ثبت نام نهایی پس از اولویت بندی افراد متقاضی و اطلاع‌رسانی پذیرش برای پذیرفته شدگان نهایی تا پایان آبان ماه انجام خواهد شد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا