مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

تسهیلات وامریه سربازی در شرکت‌های دانش بنیان و فناور و مرکز نخبگان نیروهای مسلح

مطالب پربازدید

تسهیلات نظام وظیفه تخصصیمعاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف تسهیل زیست بوم کسب و کارهای دانش بنیان،  برنامه‌هایی را در زمینه تسهیلات سربازی اعضای فعال در شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور در قالب دو طرح اجرا می‌نماید.

در نخستین طرح افراد نخبه و مستعد در صورت احراز شرایط و کسب امتیازهای مصوب، خدمت سربازی خود را از طریق معرفی به مرکز نخبگان نیروهای مسلح و در قالب انجام پروژه‌ای تحقیقاتی برای یکی از صنایع دفاعی و کشوری می‌گذرانند.

در طرح دوم نیز افراد مشمول واجد شرایط، به‌ جای گذراندن دوره سربازی صرفاً در مراکز دفاعی و دولتی، می‌توانند خدمت سربازی خود را به عنوان مامور( امریه) در یکی شرکت‌های دانش‌بنیان بگذرانند.

تمامی اطلاعات و جزییات مربوط به این طرح در سامانه شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان به آدرس daneshbonyan.ir  قابل دسترسی است و متقاضیان می‌توانند اطلاعات کاملی را با مراجعه به این سامانه کسب کنند.

مطالب پربازدید

افراد متقاضی و واجد شرایط برای استفاده از این تسهیلات باید به سامانه سینا به آدرس sina.bmn.ir مراجعه و درخواست خود را ارسال نمایند که در صورت احراز شرایط و کسب امتیازات لازم، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا