مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

ثبت نام لاتاری در میان جوانان به اوج خود رسیده

مطالب پربازدید

پاسپورت آمریکابنا بر مشاهدات میدانی و آنچه در کوچه و خیابان می‌گذرد، می‌توان درک کرد که امسال ثبت نام لاتاری به اوج خود رسیده و شاید به جرات بتوان گفت بیشترین تقاضا برای ثبت نام در لاتاری را امسال داشته ایم.

چند روزی است که روی در و دیوار خیابان‌ها و اکثر کافی‌نت‌ها تبلیغ ثبت‌نام لاتاری را می‌بینیم و اگر ورود و خروج مراجعین به کافی‌نت‌ها را در نظر بگیریم متوجه می‌شویم که درخواست‌ها برای ثبت نام کم نیست. از افرادی که هرسال با امیدواری ثبت نام می‌کنند تا افرادی که برای اولین بار می‌خواهند شانس‌شان را امتحان کنند و هرکدام رویایی در سر می‌پرورانند.

کافی است در گوگل “لاتاری” را جست‌وجو کنید تا ببینید سایت‌های مختلفی برای ثبت نام وجود دارد و شرایط این مسابقه را به‌طور کامل توضیح داده است. سایت‌هایی که با جملاتی مانند (گرین کارت رایگان یا فرصت را برای ثبت نام لاتاری از دست ندهید) تلاش می‌کنند تا هیجان این قرعه‌کشی را بیشتر کنند.

لاتاری یک قرعه کشی سالانه در آمریکا است که برندگان آن مجاز به دریافت گرین کارت آمریکا می‌شوند. آمریکا همه ساله از طریق لاتاری به ۵۵۰۰۰ نفر از سراسر دنیا گرین کارت رایگان اعطا می‌کند. گفته شده است که هدف لاتاری متنوع کردن جمعیت مهاجران ایالات متحده است.

مطالب پربازدید

سهمیه‌ی ایرانی‌ها در این برنامه ۳۵۰۰ نفر است.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا