مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

جزئیات پذیرش امریه سربازی دانشگاهیان

مطالب پربازدید
امریه سربازیرئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با میزان، اقداماتی را که باید افراد متقاضی جهت پذیرش در سازمان‌ها (امریه سربازی) انجام دهند تشریح کرد.
سردار موسی کمالی  گفت: افرادی که قصد دارند در قالب امریه در سازمان‌ها خدمت را انجام دهند باید در مهلت معرفی یک ساله که بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه در اختیار دارند درخواست خود را به سازمان مربوط ارایه دهند.
وی همچنین گفت:در صورت موافقت سازمان مربوطه، حداقل دو ماه قبل از پایان مهلت یک ساله معرفی و متناسب با تاریخ پذیرش امریه، درخواست اعزام خود را از طریق دفتر پلیس + ۱۰ ثبت کنند تا بتوانند به عنوان سرباز امریه دوره خدمت را انجام داده و به پایان برسانند.
اگر در قالب امریه خدمت خود را بگذرانید بعد از اتمام دوره دو ماه آموزشی خود را به سازمان مربوطه معرفی کرده و با لباس شخصی و مثل یک کارمند عادی دوره خدمت خود را خواهید گذراند.

البته شما نیروی وظیفه خواهید بود و حقوقتان در همان حد و اندازه باقی وظیفه ها پرداخت می شود مراکز دولتی هم از طریق اعلامیه های رسمی امریه می گیرند هم از طریق غیررسمی. بهتر است شما ننشینید و منتظر که چشمتان به یک آگهی در روزنامه بخورد. با توجه به رشته تحصیلی تان یک اداره مرتبط را انتخاب کنید.

معمولاً در مراکز دولتی در بخش های مرتبط با کارگزینی یک نفر هم مامور گرفتن سرباز امریه است. شرایط امریه گرفتن را پرس و جو کنید. قانعشان کنید که به تخصص شما نیاز دارند. قول و قرارتان را بگذارید تا لحظه ای که برگه سبز دستتان رسید کپی آن را همراه مدارک مورد نیاز آن اداره تحویلشان دهید.

 

مطالب پربازدید

منبع: میزان

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا