مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

همایش جهانی شیرخوارگان حسینی امسال در استادیوم آزادی برگزار می شود

مطالب پربازدید

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در نشست خبری صبح امروز، در حسینیه نورالبکاء گفت: همایش جهانی شیرخوارگان حسینی امسال جمعه 15 شهریورماه در استادیوم آزادی برگزار می شود.همایش جهانی شیرخوارگان حسینی

به گزارش فارسی کلاب، به نقل از مهر، منافی پور در این نشست خبری گفت: امسال بر خلاف سال های گذشته همایش در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، به دلیل اینکه صراحتا عرض کنم ما را از مصلی بیرون انداختند و ما هم امسال به حول و قوه الهی این همایش را در ورزشگاه آزادی در مقیاس بزرگتری روز جمعه 15 شهریورماه ساعت 8:30 صبح برگزار می کنیم. در این مراسم سخنران نداریم و سعی کردیم برنامه بسیار مختصر و موجز باشد تا بانوان و فرزندانشان اذیت نشوند.

به عقیده ما زن محور تربیت بشر است و این حرکت رونمایی از قدرت زنان است. نقطه شروع در زمینه سازی ظهور، بانوان هستند. تا زن در این جامعه زمینه ساز مهدوی قیام نکند، ظهور اتفاق نمی افتد و محور حرکت ما هم در این همایش بانوان هستند.

وی همچنین گفت: پیام مظلومیت حضرت علی اصغر 1400 سال پیش پرواز کرده و اکنون به دست ما رسیده است. کربلا سرزمینی است که بعد از شهادت علی اصغر دارای بیداری شد. امسال همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در بیش از 6250 نقطه در ایران و 45 کشور جهان برگزار می شود.

مطالب پربازدید

کشورهایی مثل کویت، بحرین، عمان، قطر و … این مراسم را بسیار باشکوه برگزار می کنند و همین ماجرا نشان می دهد که حضرت علی اصغر (ع) فتح بابی شده برای مطرح شدن دعاها و حاجات همه مسلمانان. پیامی که حضرت رباب (ع) در واقعه عاشورا داد بسیار مهم است و ما این پیام را از طریق بانوان مخابره می کنیم.

مجمع جهانی علی اصغر یک مجموعه کاملا مردمی و یک هیئت بین المللی شیعه است. ما می خواهیم با برگزاری این همایش، حضرت سیدالشهدا را معرفی کنیم. معرفی سیدالشهدا، معرفی سند مظلومیت است. مهدویت از کربلا معرفی می شود چون امام زمان از کربلا ظهور خواهد کرد.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا