مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
مطالب ویژه

مردم منتظر پاسخگویی مسئولینند.!

مطالب پربازدید
مطالب ویژه, مزدم منتظر پاسخگویی مسئولین اند
از زمان اعتراضات مردمی که از دی ماه سال گذشته شروع شد و تا کنون متناوبا و به صورت پراکنده و مقطعی ادامه داشته و دارد، حدود نیم سال میگذرد. اعتراضاتی که موضوع و محوریت آن وضعیت بد و نابسامان اقتصادی و معیشتی بوده و هست. وضعیت بدی که اکثریت قریب به اتفاق مردم، آن را ناشی عملکرد بد مسئولین و دولتیان می دانند. وضعیتی که بیش از همه طبقه متوسط به پایین جامعه را شامل می شود.

طبقه کارگران، در سالهای متمادی تاکنون از حداقل های قانونی خود محروم بوده و هستند خصوصا دلنگرانی هایی که در چندین هفته گذشته تاکنون با افزایش قیمت طلا، سکه، دلار، مرغ، گوشت، شیر و… همراه بوده است، بیش از پیش به این وضعیت دامن زده است خصوصا این که ناراضیان داخلی و خارجی نیز با گل آلود کردن آب به خیال ماهیگیری خودشان نگرانی های گسترده ای در میان مردم ایجاد کرده اند و جو ناامیدی و بی اعتمادی را شکل داده اند.

جوی که ترس از آینده مبهم، اکثریت جامعه را فرا گرفته است. ترسی که وادارشان کرده از طلا و سکه تا بنزین را بخرند و در خانه نگهداری کنند برای روز مبادا و… .

چرا کسی پاسخگو نیست؟ آیا مردم حق زندگی ندارند؟ چرا شفافیت و صداقت وجود ندارد؟ و بسیاری چراهای دیگر.

به هر حال دولت اگر کاری از دستش بر نمی آید حداقل پاسخگو که می تواند باشد و صادقانه با مردم گفتگو کند. پاسخگویی حداقل کاری است که دولت باید در پیش بگیرد تا با همکاری و همیاری و صبر و ملاطفت دولت و ملت مشکلات داخلی و خارجی پایان پذیرد انشاالله

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا