مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار بین الملل

جایزه یک سال سفر رایگان به دور دنیا به خلاق ترین و فعال ترین کاربر اینستاگرام

مطالب پربازدید

مسابقه شرکت جت بلوتمام اهالی و ساکنین ۵۰ ایالت از کلمبیا در جنوب ایالات متحده آمریکا گرفته تا پورتوریکو در شمال این کشور که ۱۸ سال یا بیشتر سن دارند، می توانند با بارگذاری عکس‌ها و فیلم‌های خود  صفحه اینستاگرامشان یک سال به صورت رایگان به دور دنیا سفر کنند.

کاربران اینستاگرامی که در مسابقه All You Can برنده شوند می توانند یکی از سه برنده خوش شانس شرکت JetBlue باشند و یک سال به صورت کاملاً رایگان از پرواز‌های این شرکت هواپیمایی استفاده کنند. در ضمن این جایزه تمامی مالیات‌ها و هزینه‌های سفر را نیز شامل می‌شود. هر کدام از این جایزه‌ها تقریباً ارزشی برابر با ۲۰۰۰۰ دلار دارد.

اولین شرط ورود به این قرعه‌کشی بزرگ، داشتن حساب کاربری فعال در اینستاگرام است. در دومین گام کاربر باید با مراجعه به سایت شرکت JetBlue فرم عضویت در قرعه کشی را پر و تصویری از خود را در این سایت آپلود کند. حال نوبت به مهم‌ترین قسمت شرکت در قرعه‌کشی می‌رسد. در این مرحله شما باید عکس یا فیلم مورد نظر خود را که دارای ویژگی خاص یا انجام کاری خلاقانه و غیرقابل تصور است، روی سایت بارگذاری کنید.

این فایل تصویری باید با هشتگ #AllYouCanJetSweepstakes در سایت شرکت هواپیمایی وارد شود. کاربران اینستاگرام علاقمند به شرکت در این قرعه‌کشی جذاب تنها تا ساعت ۹ صبح جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ وقت دارند تا مراحل ثبت نام خود را کامل کنند. برندگان قرعه کشی یک سال سفر رایگان، در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ اعلام می‌شوند.

مطالب پربازدید

 

این برندگان خوش شانس می‌توانند در فاصله زمانی بین ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ از تمامی خدمات و پرواز‌های شرکت JetBlue به صورت رایگان استفاده کنند. مدیر شرکت جت‌بلو در مورد این مسابقه بزرگ گفت: «نیازی به استرس نیست، تنها با خلاقیت و انجام کاری غیرقابل تصور برای دیگر کاربران اینستاگرام، می‌توانید برنده یک سال سفر رایگان باشید! “

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا