مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

آشتیانی: عملکرد دولت باعث شده یادها به سمت احمدی‌نژاد برود

مطالب پربازدید

آشتیانیامیررضا واعظ آشتیانی (فعال سیاسی اصولگرا) در گفت‌و‌گو با ایلنا، در خصوص رویکردهای انتخاباتی احزاب اصولگرا در انتخابات مجلس یازدهم گفت: دولت در زمان باقیمانده از عمر خود اقدام به انتخاب مدیران توانا ، خردمند ، شجاع و انقلابى کند و بیش از این خود را در مظان اتهام سوءمدیریت قرار ندهد.

شرایط تا حدودی برای اصولگرایان در این انتخابات بهتر است ولی در این شرایط باید حسن استفاده را در تعامل و هماهنگی مورد بهره‌برداری قرار بدهند. اگر نتوانند در این مقطع مشکلات را برطرف کنند، مطمئنا نتایج خوبی هم حاصل نخواهد شد. بنده بر این باور هستم که اصولگرایان به طور نسبی باید این انسجام را ایجاد کنند.

ممکن است برخی گروه‌ها مستقل باشند اما نگاهشان متفاوت از جریان اصولگرایی باشد، ممکن است در ظاهر معتقد به ولایت فقیه و ارزش‌ها نظام و انقلاب باشند ولی از منظر رسانه‌ای و سیاسی آن‌ها را اصولگرا قلمداد می‌کنند.

وی درباره احتمال حضور احمدی‌نژاد در عرصه انتخابات مجلس و احتمال ائتلاف گروه‌های سیاسی اصولگرا با او گفت: متاسفانه عملکرد دولت باعث شده یادها در بین افکار عمومی به سمت آقای احمدی‌نژاد رود و قیاس کنند. مردم مقایسه می‌کنند اینکه دولت بگوید من چه‌ کرده‌ام و چه نکرده‌ام درنهایت مردم به جیب‌شان نگاه می‌کنند و قضاوت می‌کنند. بعید نیست آقای احمدی‌نژاد و طیف ایشان بخواهند وارد انتخابات شوند و این هم بستگی به بررسی‌های شورای نگهبان دارد.

مطالب پربازدید

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا