مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

بازیکن عراقى به استقلال مى پیوندد؟

مطالب پربازدید

بازیکن عراقی مد نظر تیم فوتبال استقلال به زودی برای مذاکرات با آبی پوشان پایتخت وارد ایران می‌شود.استقلال

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  صفا هادى مدافع عراقى ۲۰ ساله مد نظر باشگاه استقلال احتمالا با دریافت روادید در روز‌های آینده وارد ایران مى شود تا به طور مستقیم مذاکراتى با آبى پوشان پایتخت داشته باشد.

البته این بازیکن فقط در صورت تایید وینفرد شفر جذب استقلال مى شود و به نظر قیمت مناسب هادى باعث شده تا مدیران استقلال براى به خدمت گرفتن این بازیکن عراقى دست به کار شوند تا او را به خاطر سن کم به لیست خود اضافه کنند.

از طرفی آبی پوشان برای حضور این بازیکن عراقی در تیمشان نیاز دارند تا یک جای خالی برای او در لیست باز کنند.

مطالب پربازدید

زمان بازگشت شجاعیان به تمرینات استقلال

داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و انجام تمرینات اختصاصى طبق اعلام پزشکان از ۳ ماه دیگر مى تواند براى آبى پوشان به میدان برود.

این بازیکن هم اکنون با حضور در کلینیک مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارد.

به غیر از شجاعیان، مرتضی آقاخان هم این روز‌ها در همان کلینیک به تمرین می‌پردازد تا بتواند قبل از شجاعیان به تمرینات آبی پوشان اضافه شود.

بررسی و پرداخت بدهی‌های استقلال به شاکیان

طبق هماهنگی‌های از پیش تعیین شده قرار است مدیران باشگاه استقلال از امروز بررسی و پرداخت بدهی‌های شاکیان را در دستور کار قرار دهند.

پرداخت بدهی‌هایی که منجر به شکایت شده ۷ میلیارد تومان برآورد شده و کمیته بررسی بدهی‌های استقلال از امروز پرداخت بدهی‌های را انجام می‌دهند.

مطالب پربازدید

برنامه تمرینی امروز استقلال

با صلاحدید شفر، آبی پوشان پایتخت امروز تمرینات خود را برای رویارویی مقابل تیم السد دنبال خواهند کرد و پس از تمرین امروز اردوی خود را در هتل المپیک برگزار می کنند.

شکایت استقلال از تیام قطعى شد

با توجه به اینکه مدیران باشگاه استقلال پیش از این اعلام کرده بودند که در صورت حضور تیام در دیدار هاى تیم فوتبال عجمان از او شکایت خواهند کرد و مهاجم سابق آبى‌ها در بازى روزگذشته تیم جدیدش حضور داشته و موفق به گلزنى هم شده است.

با این وجود استقلالى‌ها بابت ٢٠٠ هزار دلارى که باید تیام به آن‌ها پرداخت مى کرده و از این کار سر باز زده و بدون توافق با استقلال با تیم جدید قرارداد بسته به طور قطعى از این بازیکن و عجمان به به فیفا شکایت مى کنند.

فتحى در انتظار حکم مدیرعاملى استقلال

امیرحسین فتحى سرپرست باشگاه استقلال که این روز‌ها به دنبال جلب رضایت شاکیان و پرداخت طلب هاى مربیان و بازیکنان اسبق این تیم است چشم انتظار حکم مدیرعاملى خود از سوى وزارت ورزش و جوانان است تا با قدرت بیشتر کارش را در استقلال ادامه دهد.

جلسه هماهنگی دیدار رفت تیم‌های استقلال تهران و السد قطر

جلسه هماهنگی دیدار رفت تیم‌های استقلال تهران و السد قطر از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ – آسیا فردا (روز یکشنبه ۴ شهریورماه) از ساعت ۱۰ لغایت ۱۱ در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار می‌شود.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

در ادامه کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم‌های استقلال تهران از ۱۱:۳۰ لغایت ۱۲ و السد قطر از ۱۲ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

طلب، طالب لو پرداخت شد

وحید طالب لو با وجود داشتن طلب از باشگاه استقلال بخشى از آن را بخشید و مدیران استقلال امروز طلب او را تسویه کردند و پرونده این بازیکن را مختومه کردند.

منبع: yjc

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا