مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

برانکو از خیر پیشنهاد ۴ میلیون یورویی الاهلی عربستان می گذرد و با پرسپولیس می ماند؟

مطالب پربازدید

قرارداد جدید برانکو با پرسپولیساینکه آیا برانکو از خیر پیشنهاد ۴ میلیون یورویی الاهلی عربستان می گذرد و مجددا با پرسپولیس قرارداد میبندد یا نه، را باید منتظر ماند و دید.

 

پس از انتشار خبر عقد قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی در چند هفته‌ گذشته رسانه‌های عربستانی و به خصوص صفحه توئیتر سایت خبری سعودی ۳۶۰ عربستان، و ابراز نگرانی و اعتراض هواداران پرسپولیس، مدیران پرسپولیس گفتند که جای نگرانی نیست و طلب یک میلیون یورویی این مربی به زودی پرداخت می‌شود.

 

مطالب پربازدید

برانکو قبلا به مدیران پرسپولیس و دوستان نزدیکش گفته بود که اگر طلبش را دریافت کند در پرسپولیس خواهد ماند. با وعده پرداخت طلب برانکو از طرف مدیران پرسپولیس، وی احتمالا با باشگاه پرسپولیس قرارداد میبندد و در لیگ نوزدهم این تیم را هدایت خواهد کرد.

مبلغ پیشنهادی قرارداد جدید وی با پرسپولیس در حالی یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو است که مبلغ پیشنهادی الاهلی عربستان، ۴ میلیون یورو بود. سرمربی خوش سابقه تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با یکی از رسانه‌های ورزشی کرواسی اعلام کرد قصد دارد تابستان باشگاه پرسپولیس را ترک کند.

 

وی گفت: پس از یک فصل فوق‌العاده پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و سوپرکاپ ایران شد و توانستیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. در چهار سال گذشته به همراه پرسپولیس، سه بار قهرمان لیگ داخلی ایران شدیم. قصد دارم پرسپولیس را در تابستان سال جاری ترک کنم. من یک مربی هستم و پیشنهادهایی  از دیگر نقاط مختلف جهان دارم.

جداشدن برانکو از پرسپولیس

مطالب پربازدید

گفتنی است که وی در طول خدمتش در پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشته است. وی در کارنامه خود عناوینی چون  موفقیت در قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را دارد و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورده است.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا