مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

تخلف آشکار دولت در افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشستگان دولت

مطالب پربازدید

حاجی باباییحمیدرضا حاجی بابایی (نماینده همدان) گفت: تخلف دولت در عدم اجرای قانون افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان محرز تشخیص داده شد.

وی همچنین گفت: با توجه به اعتراض نمایندگان به نحوه عملکرد دولت نسبت به اجرای قانون مجلس در جزء “ی” بند الف تبصره ۱۲؛ پیشنهاد بنده درباره افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشستگان دولت که در صحن علنی مجلس با موافقت قاطع نمایندگان مصوب شد، جلسه‌ای برای پیگیری موضوع با حضور یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس، آقای حاجی عضو کمیسیون برنامه وبودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس، عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور، نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نماینده اداره قوانین مجلس به ریاست قاضی زاده تشکیل دادیم.

جمع‌بندی نهایی جلسه این بود که قانون مصوب مجلس، ملاک تصمیم گیری برای افزایش حقوق‌ها درسال ۱۳۹۸ است؛ اعضای حاضر در جلسه بر تخلف آشکار دولت در اجرای این قانون اذعان و اتفاق نظر داشتند و تخلف به ویژه برای حقوق‌های ۲/۵میلیون تا ۵ میلیون تومان محرز تشخیص داده شد.

بعضی از نمایندگان دولت که در این جلسه حاضر بودند به سندی اشاره داشتند که مبنا و ملاک عملکرد دولت قرار گرفته است؛ در صورتی که این سند در مجلس مطرح و مصوب نشده است و هیچگونه ارتباطی با پیشنهاد مطرح شده در صحن علنی و در نهایت قانون مصوب مجلس ندارد.

مطالب پربازدید

با ادله‌ ارائه شده، مقرر شد ضمن ارسال گزارش این جلسه به هیات رئیسه مجلس ظرف ۱۰ روز دیوان محاسبات با بررسی احکام صادر شده، گزارشی را برای تصمیم گیری در جلسه آتی ارائه کند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا