مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

ترامپ نیاز به عکس یادگاری با مسئولین ایرانی دارد/مردم منتظر برخورد جدی با مفسدین هستند

مطالب پربازدید

پیش از اجرای تعهدات قبلی و پرداخت غرامت ها از طرف آمریکا، مذاکره بی معنی استدبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح طلبان مسئول اصلی و مستقیم مشکلات پدید آمده در کشور هستند.

محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پیشنهاد ترامپ برای مذاکره، گفت: قبل از اجرای تعهدات قبلی و پرداخت غرامت ها از طرف آمریکا، مذاکره بی معنی است.

وی اظهار کرد:  ترامپ نیاز به عکس یادگاری با مسئولین ایرانی دارد. با این عکس هیچ مشکلی در روابط دو کشور حل نمی شود مثل عکس یادگاری که ترامپ با رهبر کره شمالی یا رئیس جمهور روسیه گرفت و هیچ مسئله ای هم در این ملاقات ها حل نشد. رفتار ترامپ با یک پیمان بین‌المللی که امضای ۵ قدرت جهانی پای آن است، به گونه ای بود که باب هرگونه مذاکره و گفتگو را حداقل تا موقع حضور وی در کاخ سفید بسته است.

 

مطالب پربازدید

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ما باید ایمان داشته باشیم که طبق سنن الهی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ترامپ با نقص عهد خود پای در مهلکه‌ای گذاشته است که از آن نجات پیدا نخواهد کرد.

حبیبی با اشاره به برگزاری مانور قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز گفت: برگزاری این مانور نشان داد پیامی که ترامپ می تواند از ایران بشنود فقط مقاومت، مقاومت و مقاومت است.

وی تاکید کرد: ملت ایران همانند۴۰ سال گذشته همچنان پای آرمان‌های اسلامی و انقلاب ایستاده است و توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

حبیبی گفت: متاسفانه رئیس جمهور مطالبی را مطرح کرد که ربطی به مسائل مردم نداشت. او باید از وضعیت پدیدآمده در بازار ارز، طلا، خودرو و نیز موضوع احتکار کالاهای مورد نیاز مردم عذرخواهی می کرد و مسئولین ذیربط را بازخواست و قول ترمیم کابینه را می داد.

وی تاکید کرد: موضوع رفراندوم ربطی به موضوعات مبتلا به جامعه ندارد، مردم اکنون از دولت در برابر عربده کشی‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکا دفاع می کنند. رئیس جمهور باید از این حمایت برای پیشبرد سیاست‌های خود استفاده کند.

مطالب پربازدید

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ما در کشور بن بست نداریم اما مشکلات لاینحلی داریم که باید با سرپنجه تدبیر حل شود. یک جریان هر روز مشکل آفرینی می کند و آدرس غلط به مردم و جامعه می دهد.

حبیبی برخورد با فساد در هر مرتبه ای را ضروری دانست و گفت: مردم واقعا منتظر یک برخورد جدی با مفسدین هستند، سازمان تعزیرات که زیر نظر دولت است باید در این مقطع فعال شود و به این مطالبه مردمی پاسخ دهد.

وی تاکید کرد: در نمازهای جمعه سراسر کشور شعار مرگ بر غارتگر بیت المال تبدیل به یک شعار ملی شده است، دولت و قوه قضائیه باید پاسخگوی این مطالبه مردمی باشند.

حبیبی با اشاره استیضاح وزیر کار گفت: آنچه مردم از رادیو مجلس مستقیماً شنیدند نمود یک بداخلاقی در جریان استیضاح بود. در عین حال که استیضاح حق مجلس است.

وی ادامه داد: مجلس باید در مورد کارکردهای دولت در زمینه های ارز، طلا و خودرو و افزایش بی رویه قیمت کالا شفاف سازی و روشنگری کند.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس دولت اصلاحات  در مورد مشکلات مردم و راه حل‌های او، گفت: اصلاح طلبان مسئول اصلی و مستقیم مشکلات پدید آمده هستند. عده ای از آنها با حقوق‌های نجومی به بی عدالتی در جامعه دامن زدند ضمن اینکه کار چندانی برای مردم نکردند؛ مشکلات اقتصادی پدید آمده به گردن آنهاست.

حبیبی ادامه داد: به آقای رئیس دولت اصلاحات باید گفت اکثریت مسئولین اجرایی کشور در ۵ ساله اخیر در دولت اصلاح طلبان بوده‌اند؛ ربط دادن این مشکلات به حصر هیچ پشتوانه منطقی ندارد.

وی گفت: نمایندگان جنبش سبز و اصلاح طلبان در فتنه۸۸  به گنگره آمریکا و پارلمان اروپا رفتند و خواستار تشدید تحریم ها شدند. اکنون که با بدعهدی آمریکا قرار است تحریم ها تشدید شود، رئیس دولت اصلاحات خواستار آزادی کسانی شده است که در پیدایش و تشدید تحریم ها نقش مهم و تعیین کننده داشتند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت جنگی عربستان در یمن اشاره کرد و گفت: سیاست کودک‌کشی عربستان با آمریکا در یمن بجایی رسیده است که دانش آموزان بی گناه را با بمب و موشک قتل عام می‌کنند. نفرت جهانی از این جنایت بحدی است که حتی صدای سازمان ملل را هم در آورده است.

وی با اشاره به تحریم های جدید آمریکا تصریح کرد: روز اول تحریم قیمت دلار و طلا افزایش پیدا نکرد بلکه کاهش هم یافت، آمریکا از این سیاست تجاوزکارانه نصیبی ندارد. آمریکا در حال حاضر اجماع جهانی علیه ایران را ندارد. برخی از کشورهای اروپایی، چین، روسیه، هند، ترکیه و بسیاری از کشورها صریحاً اعلام کرده‌اند تحریم ها را رعایت نمی‌کنند و به مراودات اقتصادی خود با تهران ادامه می دهند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دهها راه حل اقتصادی در داخل و خارج وجود دارد که می شود تحریم‌ها را دور زد. دیپلماسی خارجی دولت بیش از هر زمان باید فعال باشد و تعامل سازنده با جهان بویژه شرق در دستور کار قرار داشته باشد، دولت با اراده انقلابی و کار جهادی قطعاً می تواند از این مرحله به سلامت عبور کند.

حبیبی تاکید کرد: دولت باید به هشدارهای مراجع و توصیه های ائمه جمعه و نخبگان اقتصادی توجه کند و آن را جدی بگیرد.

حبیبی افزود: کشور را می توان در وضعیت های متفاوت اداره کرد با توکل به خدا و همت مردم و استفاده از همه ظرفیت های کشور می توان موفق بود، این کار نیاز به مدیریت کارآمد، و بدور از شبکه های سودجو و شبکه های نفوذی دارد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا