مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در 4 دهه در ورزشگاه آزادی

مطالب پربازدید

تیم ملی فوتبال بانوان ایران

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در المپیک 2020 توکیو

 تیم ملی فوتبال بانوان ایران که موفق شد از مرحله اول انتخابی المپیک 2020 توکیو صعود کند در حال آماده سازی برای حضور در مرحله دوم این مسابقات است که از فروردین ماه آغاز می‌شود.تیم ملی‌ پوشان ایران از ساعت 10 صبح روزگذشته (دوشنبه) و در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال تمرینات خود را زیر نظر مریم آزمون، سرمربی تیم آغاز کردند.

فوتبال بانوان ایران

بازیکنان تیم ملی ابتدا خود را گرم کردند سپس دروازه بانان از سایر بازیکنان جدا شدند تا زیر نظر محمد حبیبی، مشاور دروازه بانان تیم های ملی بانوان تمرینات اختصاصی خود را پیگیری کنند.  سایر بازیکنان هم گوش به فرمان آزمون بودند تا تمرینات مورد نظرش را به درستی انجام دهند چرا که دختران فوتبالیست ایران ماموریت مهمی در پیش دارند و آن هم صعود از مرحله دوم انتخابی المپیک است. آنها در مرحله اول این مسابقات با تیم‌های لبنان و هنگ کنگ همگروه بودند که با پیروزی برابر لبنان و تساوی برابر هنگ کنگ به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله دوم صعود کردند.

برنامه ریزی و تدارکات برون مرزی

اکنون تنها سه ماه باقی مانده و تیم ملی باید با برنامه ریزی مناسب خود را برای رویارویی با حریفانی قدرتمندتر آماده کند. اما دراین مدت بازی تدارکاتی برون مرزی نداشته است.

مطالب پربازدید

المپیک 2020 توکیو

حالا زمان آن است که تاج و سایر مسئولان که در یک سال اخیر حمایت‌های خوبی از تیم‌های ملی بانوان انجام دادند توجه بیشتری به آنها داشته باشند چرا که دختران فوتبالیست اکنون به این خودباوری رسیدند که می‌توانند و  در راه موفقیت به حمایت و توجه بیشتر مسئولان نیاز دارند. ساعت 11 و 30 دقیقه و مطابق با برنامه، تمرین ملی پوشان تمام شد تا سه شنبه از اردو خارج و به تیم‌های باشگاهی خود ملحق شوند. آنها به این امید در مستطیل سبز رنگ می‌دوند که روزی خود را در سطوح بالاتر بین المللی و جهانی ببینند.

منبع: ایسنا

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا