مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

جزئیات درگیری بازی پرسپولیس و سایپا

مطالب پربازدید

به گزارش ورزش سه، دردقیقه 92 بازی پرسپولیس و سایپا، یک خطا روی سیدجلال حسینی اعلام شد و کاپیتان سرخ ها به این خطای پشت محوطه جریمه شدیدا معترض بود. او ابتدا اعتراضش را به زرگر نشان داد و سپس سمت سخندان رفت و برای دقایقی بازی متوقف شد تا این که حسینی پس از جریمه با کارت زرد، به سمت محوطه جریمه خودی آمد و بازی از سر گرفته شد. اما لحظاتی بعد بار دیگر بازیکنان دو تیم درگیر شدند و این تنش ها تا پایان مسابقه ادامه داشت.

 

طاهرخانی با اسدی، شجاع و رضا جعفری و علی علیپور با عبدالله ناصری در داخل زمین با هم مشغول جروبحث بودند. در همین حین شجاع خلیل زاده و جعفری روی نیمکت باهم درگیر شدند و سپس بازیکن سایپا در حال حرکت به سمت رختکن، فحاشی کرد و این موضوع با واکنش رادوشویچ همراه بود.

رادو از تونل به سمت جعفری دوید و این درگیری به رختکن ها کشیده شد. در این لحظه تقریبا تمام بازیکنان با یکدیگر درگیر شدند و دعوای عجیبی در ورزشگاه تختی به وجود آمد.

مطالب پربازدید

 

بیرانوند در پایان به داخل رختکن سایپا رفت تا قضیه را تمام کند که در این لحظه کریم باقری از بیرانوند خواست به رختکن پرسپولیس برود.

 

زرگر و سه داور دیگر این مسابقه در لحظه درگیری بین بازیکنان نام آن ها را یادداشت می کردند که باتوجه به دیده های خبرنگار ورزش سه، احتمالا نام 7-8 بازیکن در این دفترچه قرار دارد و باید دید چه حکمی برایشان صادر می شود.

 

مطالب پربازدید

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان دوم تیم پرسپولیس در مقابل رختکن به شدت با علی دایی سرمربی تیم سایپا درگیر شد.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان بازی با پرسپولیس و تساوی یک – یک در لیگ برتر فوتبال با پرسپولیسی‌ها درگیری فیزیکی پیدا کرد و در این حین به خبرنگار باشگاه خبرنگاران نیز سیلی زد.

البته علی دایی این درگیری را تکذیب کرد و گفت به بوژیدار تذکر داده که به رختکن برود، اگر ویدئوهای منتشره از تونل ورزشگاه تختی چیزهای عجیبی را نشان می دهد.

 

تصویر 1

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

تصویر 2

تصویر 3

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا