مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

جمهوری اسلامی باید باور به مردم را نه تنها در کلام بلکه در عمل نشان دهد

مطالب پربازدید

نرگس حسینینرگس حسینی (مسئول و نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی خواهران) در دیدار صمیمانه دانشجویان با رهبر انقلاب، که عصر دیروز در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد به نمایندگی از این اتحادیه در محضر رهبر انقلاب گفت:در دهه پنجم انقلاب اگر بخواهیم نگران کمرنگ شدن یک اصل باشیم آن، مردم سالاری دینی است.

جمهوری اسلامی باید باور به مردم را نه تنها در کلام بلکه در عمل نشان دهد و به همین منظور ساختارهای مشارکت مردمی باید اصلاح شود و عرصه های نوین ایجاد شود. معتقدیم نوسازی مشارکت به کارآمدی جمهوریت خواهد رسید.

وی همچنین گفت: جمهوری اسلامی اقتدار مردمی را با مشارکت بالا در انتخابات به خوبی نشان داده اما چه بگوییم از پشت صحنه، هزینه های هنگفت میکنند، افکار متناقض ائتلاف می سازند، با تهمت لیست دیگر را تخریب می کنند و بعد از ۲۴ ساعت ائتلافشان متفرق می شود. نظام انتخاباتی باید اصلاح شود تا حضور پرشور مردم ثمر دهد.

آگاهی بخشی نیاز به ارتباط مستمر مسئولین و مردم دارد. برای رصد این ارتباط، دانشگاه نمونه ای از آن ست؛ متاسفانه علی رغم تاکیدات حضرتعالی، دانشگاه ها رنگ مسئولین را هم به خود نمی بینند. وقتی با دانشجوی نخبه چنین برخورد می شود عامه مردم را که قطعا حساب نمی کنند.

مطالب پربازدید

ما با خودمان عهد بستیم دقیق و عمیق مسائل زنان را رصد کنیم و در این باب کوتاه نیاییم؛ چرا که ما زنان را «رهبران جامعه» می‌دانیم. باور داریم گره‌های موجود به سرپنجه «قدرت نرم زنان» باز خواهد شد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا