مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

دولت روحانی در مناظره شب گذشته جبرائیلی و ترکان لیبرالیست خوانده شد

مطالب پربازدید

دولت روحانی در مناظره شب گذشته لیبرال خوانده شدبه گزارش تسنیم، در برنامه میدان انقلاب که شب گذشته با حضور اکبر ترکان (مشاور سابق رئیس جمهور) و یاسر جبرائیلی از شبکه 3 سیما پخش شد، در رابطه با راهکارها و فرصت های دولت روحانی در 2 سال باقیمانده گفتگوشد.

بخشی از سخنان جبرائیلی در مناظره با ترکان

یاسر جبرائیلی در بخشی از این مناظره گفت: نمی توان از واقعیت ها چشم پوشید. اکنون در شرایطی هفته دولت را به مردم تبریک می گوییم که در فصل جابجایی ها با افزایش 127 درصدی اجاره بها دست و پنجه نرم می کنند و از کلان شهرها به حاشیه شهر پناه می برند و دولت همچنان برنامه ای برای اخذ مالیات از خانه های سرمایه ای ندارد.

این موضوع هیچ ربطی به تحریم ها و… ندارد. 6 سال گذشته است و این دولت با شعار “مسکن مهر مزخرف است” هیچ آجری روی آجر دیگر نگذاشت. صدور پروانه های ساختمانی با روی کار آمدن دولت روحانی نصف شد و اکنون نیز روز به روز کمتر می شود. ارزش پول ملی کاهش پیدا کرده است. اکنون رکود تورم را در این دولت شکسته شده می بینیم. عددی که در 24 سال اخیر، بی سابقه بوده و بعد از دولت هاشمی برای اولین بار در تیرماه امسال به 40 درصد رسید.

در شرایطی هفته دولت را به مردم تبریک می گوییم که فاصله طبقاتی و فاصله میان فقیر و غنی رکود 16 ساله ای را شکسته است. بر طبق آمار وزارت کار، در این دولت یک میلیون و هشتصد هزار نفر شغل خود را از دست داده و بیکار شدند. در مقابل، رسانه های حامی دولت در تلاش برای سوار کردن زنان مردم به دوچرخه است.

مطالب پربازدید

علاوه بر این دولت تبدیل به خط تولید پرونده های قضایی برای قوه قضائیه شده است و هفته ای نیست که خبری از دستگیری مدیران دولتی برای فساد و خطا و سوء عملکرد نباشیم. می خواهم به جریان لیبرال تبریک بگویم به دلیل مهارت بی نظیری که در فریب افکار عمومی برای رای گرفتن از مردم دارد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا