مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

راز اختلاف کی‌روش و برانکو

مطالب پربازدید
تصویر
مربی پرسپولیس و تیم‌ملی مشکلی با هم نداشتند.

به گزارش خبرآنلاین؛ زمان آن رسیده تا فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع قدرت یک بار برای همیشه اختلافات برانکو و کی روش را حل کند. قبل از جام جهانی به نظر می رسید دو طرف دیگر به کنایه های هم عادت کرده اند ولی به محض اتمام جام جهانی دعواها شروع شد و حتی به رسانه های خارجی کشیده شد.

 

بی شک اختلاف این دو به ضرر فوتبال ایران است و باید پرسید چه افرادی هستند که از این اختلاف سود می برند؟ برانکو مشکلی با کی روش نداشت و این دو حتی یک بار در تمرین ایران یکدیگر را ملاقات کردند. برانکو چند باری هم با اوسیانو دستیار کی روش دیدار و گفت و گو داشت. همه چیز عالی به نظر می رسید ولی مشکل دقیقا از روزی آغاز شد که عده ای دوره افتادند و خود را دوستان نزدیک برانکو معرفی کردند و گفتند او به زودی جای کی روش را می گیرد.

 

مطالب پربازدید

احتمالا خود برانکو در جریان این اتفاق نبود ولی دو فردی که دست به این اقدام زدند در واقع آتش اختلاف را برافروختند. به نظر می رسد تا زمانی که پای این افراد در ماجرا باز باشد اختلاف ها از بین نمی رود. فدراسیون بی شک باید چاره ای بیاندیشد و فکری کند. برانکو به طور کامل فکر تیم ملی را از سر خارج کرده و تمام تمرکزش روی پرسپولیس است. کی روش هم قطعا با توجه به درگیری هایی که قبل از جام ملت ها دارد، دیگر نمی تواند زمانی برای مسایل دیگر بگذارد.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا