مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

سخنرانی احمدی‌نژاد در مسجد قطعی است/ براساس قانون نیازی به مجوز نیست

مطالب پربازدید

محمودعضو هیئت امنای مسجد شهیدان جشان زاده بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد مدعی است حضور رئیس جمهور سابق ایران در مسجد شهیدان این شهرستان برای سخنرانی قطعی است.

علی مومن طیبی‌منش در گفت‌و گو با ایلنا از یاسوج گفت:‌حضور احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق در شهرستان بهمئی قطعی است و براساس برنامه زمان‌بندی شده، امروز عصرجمعه- 16شهریور ماه جاری – در مسجد شهیدان جشان‌زاده شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی انجام می شود.

عضو هیئت امنای مسجد شهیدان جشان زاده بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا مجوز از فرمانداری برای سخنرانی احمدی‌نژاد در شهرستان دارید؟ گفت: باتوجه به اینکه این برنامه یک برنامه فرهنگی بوده و از سویی در یک فضای بسته انجام می شود، براساس قانون، نیازی به کسب مجوز نبوده و نیست.

طیبی‌منش افزود: حضور رئیس جمهور سابق در شهرستان بهمئی برای یک برنامه فرهنگی باعنوان یادوآره شهدای واقعه ۱۷ شهریور است و نیازی به مجوز از سوی فرمانداری شهرستان ندارد.

مطالب پربازدید

وی در پاسخ به این سوال که آیا درخواست برای تامین امنیت احمدی‌نژاد در شهرستان بهمئی شده است یا خیر؟ هم خاطرنشان کرد: تامین امنیت وظیفه ذاتی فرمانداری و شورای تامین است که باید تامین امنیت کند.

طیبی‌منش باتاکید بر ابلاغ تامین امنیت تیم پیشرو حفاظت احمدی نژاد به فرمانداری شهرستان بهمئی، اظهارداشت: تیم پیشرو حفاظت احمدی‌نژاد از طرف مجمع تشخیص مصلحت به استانداری کهگیلویه و بویراحمد نامه آورده و استانداری استان هم به فرمانداری شهرستان ابلاغ کرده است که برنامه اجرا شود.

وی گفت: تیم پیشرو احمدی نژاد این ابلاغ را دیروز به فرماندار بهمئی داده و با وی جلسه هم داشتند.

منبع: ایلنا

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا