مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

فوتبال بانوان ایران یک مادر دلسوز و رهبر کارآمد نیاز دارد

مطالب پربازدید

فوتبال بانوان ایران مادری دلسوز و رهبر کارآمد نیاز داردفوتبال بانوان ایران با اینکه در چند سال اخیر قابلیت های خوب خود را نشان داده، اما از مدیریت و راهبری مناسبی برخوردار نیست و جای خالی یک مادر دلسوز و رهبر کارآمد احساس می شود.

 

این روزها وضعیت مدیریت در ورزش ایران اصلا خوب نیست و درگیر مسائل حاشیه ای و حتی سیاسی و اقتصادی شده است. ورزش ایران مثل اکثر حوزه های اجتماعی و فرهنگی و مدیریت و نیرو انسانی متعهد و فراجناحی نیاز دارد تا از این ایستایی رها شود.

 

مطالب پربازدید

وضعیت فوتبال بانوان ایران:

فوتبال بانوان ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و مادری دلسوز و رهبری کارآمد می خواهد تا در برابر مشکلات کمر خم نکند و با تمام توان و انرژی خدادادی و طبیعی، فرزندان خود را که تک تک اعضای فوتبال بانوان است، حمایت و رهبری کند.

مگر همین سال گذشته نبود که تیم ملی فوتسال بانوان جام قهرمانی بازی های آسیایی را با افتخار بالای سر برد؟ بانوان اگر حمایت کافی و وافی شوند، در عرصه های داخلی و خارجی خواهند درخشید وافتخارآفرین خواهند شد.

بسیاری از مدیران باشگاه ها در ایران درآمدهای نجومی دارند و بازدوبند و رانت ورزشی فقط به فکر جیب خودشان هستند. در این میان پیدا کردن یک مدیر فراجناحی و شیرزن که بتواند ورزش بانوان را مدیریت و احقاق حق کند زیاد هم سخت نیست.

با اینکه در سال آینده مسابقات جام ملت های زنان آسیا در پیش است، فدراسیون فوتبال هیچ تمهیدات و برنامه ای را برای تیم ملی فوتبال بانوان ایران در نظر نگرفته است. دورنمای فوتبال بانوان ایران با وضعیت حال حاضر، بسیار مبهم و تاریک است و مسئولین فدراسیون فوتبال باید جوابگو باشند.

متاسفانه در این راستا، صوفی زاده (نایب رئیس بانوان فدراسیون) نیز نتوانسته کاری از پیش ببرد و آنطور که باید و شاید مفید و موثر واقع شود. گویا اکثر نخبگان علمی و ورزسی از ایران گریزانند.

مطالب پربازدید

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا