مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

قالیباف: ما ضعف خود را گردن آمریکا می اندازیم / باید به محرومان و مستضعفان رسیدگی کنیم

مطالب پربازدید

قالیباف در مجتمع ثامن الائمه مشهدمحمدباقر قالیباف (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام) جمعه در مراسم فجر فاطمی که در محل مجتمع فرهنگی و مذهبی ثامن‌الائمه (ع) مشهد تشکیل شده بود سخنانی ایراد کردند که گزیده آن به شرح ذیل است: با وجود مشکلات زندگی نباید تردیدی در دل ما راه یابد، انقلاب ما ریشه در محرم و صفر دارد، باید از حضرت فاطمه (ع) درس بگیریم، پس از رحلت پیامبر اکرم (ص)، انحراف بزرگی در مسیر جامعه اسلامی و حرکت نبی مکرم اسلام (ص) به‌وجود آمد. حضرت زهرا (ع) برای دفاع از ولایت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کردند، جامعه آن روز‌ها بصیرت لازم و درک و فهم دقیقی نداشت، بخشی از مردم به‌دلیل تردید داشتن در دین به میدان نیامدند و نتایج آن در عاشورا و غدیر مشاهده شد.

اسلام طرف مستضعفان، عدالت، آزادی و حقوق مردم است، دشمنان با این اسلام مخالفند و نمی‌خواهند این دین مانع قدرت آن‌ها شوند، بنابراین اگر آمریکا در مقابل دین ما بایستد ما در مقابل تمامی آن‌ها می‌ایستیم.

ما دنبال دشمن‌تراشی نیستیم، اما آمریکای چپاول‌گر دست از سر ما برنمی‌دارد، فقر، فساد و تبعیض در کشور به‌دلیل استقلال‌طلبی و عزت مردم نیست، این مشکلات از سوی مدیرانی است که خط امام را قبول ندارند.

درآمد کشور در پنج سال به پنج برابر افزایش پیدا می‌کند، اما اتفاقی در حوزه اقتصاد رخ نمی‌دهد، ما از تصمیم‌های اشتباه چالش برای مردم می‌سازیم و ضعف خود را به گردن آمریکا می‌اندازیم.

مطالب پربازدید

اقتصاد غیرمردمی فسادانگیز است، اختصاص یافتن ۸۰ درصد از اقتصاد به دولت امر صحیحی نیست، حوزه مدیریت باید اصلاح شود، وجود فساد، تبعیض و فقر ناشی از ناکارآمدی مسؤولان و مدیران است، در صورت حذف نظارت و نبود قانون، این مشکلات نیز ریشه‌دار می‌شود.

با همه سختی‌ها، اما پایبند انقلاب هستیم، ضعف‌های دیگران را پای انقلاب نگذاریم، ما باید برای حرکت در مسیر انقلاب، عاشورا و غدیر تلاش کنیم، باید به محرومان و مستضعفان رسیدگی و به نیاز‌های مردم توجه کنیم.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا