برنامه ریزی و پشتیبانی می تواند به شما کمک کند تا برای همیشه فرار کنید. قبل از روز بازنشستگی ، وقت خود را برای آمادگی برای چالش ها اختصاص دهید. یک برنامه بازنشستگی تهیه کنید. بدانید که انتظار دارید در چند روز اول عاری از دود باشد. دلایل خود را برای توانبخشی مشخص کنید و برنامه ریزی کنید که در صورت نیاز به دنبال کمک باشید. در این مقاله به برررسی ترک سیگار عوارض ، روشهای ترک سیگار ، دلایل ترک سیگار و تاثیرات ترک سیگار میپردازیم. پس با ما همراه باشید.

روشهای جدید درمان اعتیاد

دلیل خود را پیدا کنید

برای ایجاد انگیزه ، شما نیاز به یک دلیل قوی و شخصی برای کنار گذاشتن دارید. این ممکن است برای محافظت از خانواده شما از دود دست دوم باشد. یا احتمال ابتلا به سرطان ریه ، بیماری قلبی یا سایر شرایط را کاهش دهید. یا جوان تر به نظر برسید و احساس کنید. دلیلی را انتخاب کنید که به اندازه کافی قوی باشد برای غلبه بر اشتعال.

عوارض بعد از ترک سیگار

” ترک سیگار عوارض ” قبل از رفتن آماده شوید

چیز دیگری بیش از آن است که سیگارهای شما را بیرون بیاندازید. سیگار کشیدن یک اعتیاد است. مغز روی نیکوتین قلاب شده است. بدون آن ، شما می توانید عقب نشینی کنید. پشتیبانی را از قبل تنظیم کنید. در مورد تمام روشهایی که به شما کمک می کند ، مانند کلاسها و برنامه های ترک سیگار ، مشاوره ، دارو و هیپنوتیزم ، از پزشک خود سؤال کنید. شما برای روزی که انتخاب کردید انصراف می دهید آماده خواهید بود.

راههای ترک سیگار سریع

درمورد جایگزینی نیکوتین در نظر بگیرید

هنگام ترک سیگار ، ترک نیکوتین ممکن است باعث سردرد شما شود ، بر روحیه شما تأثیر بگذارد یا انرژی شما را کاهش دهد. میل به “فقط یک درگ” سخت است. درمان با جایگزینی نیکوتین می تواند این تمایلات را مهار کند. مطالعات نشان می دهد که صمغ نیکوتین ، قرص ها و لکه ها شانس موفقیت شما را در هنگام برنامه ترک سیگار بهبود می بخشد.

فواید ترک سیگار

درباره قرص های نسخه ای بیاموزید

در صورت برداشتن سیگار ، داروها می توانند هوس ها را مهار كنند و باعث می شوند كه استعمال سیگار كمتر شود. سایر داروها می توانند علائم ترک را از بین ببرند ، مانند افسردگی یا مشکلات غلظت.

نظرات در مورد ترک سیگار

تکیه بر عزیزانتان

به دوستان ، خانواده و افراد دیگر بگویید که شما در تلاش برای کنار گذاشتن هستید. آنها می توانند شما را تشویق به ادامه کار کنند ، به خصوص هنگامی که شما در معرض نور قرار می گیرید. همچنین می توانید به یک گروه پشتیبانی بپیوندید یا با یک مشاور صحبت کنید. رفتار درمانی نوعی مشاوره است که به شما در شناسایی راهکارهای ترک سیگار و چسبیدن به آن کمک می کند. حتی ممکن است چند جلسه کمک کند.

بعد از ترک سیگار

” ترک سیگار عوارض “به خودتان استراحت دهید

یکی از دلایلی که افراد سیگاری می کشند این است که نیکوتین به آنها در آرامش کمک می کند. پس از بازنشستگی به روشهای جدیدی برای استراحت نیاز خواهید داشت. گزینه های زیادی وجود دارد. می توانید ورزش کنید تا بخار را خاموش کنید ، موسیقی مورد علاقه خود را تنظیم کنید ، با دوستان خود ارتباط برقرار کنید ، خود را با ماساژ معالجه کنید یا برای سرگرمی وقت بگذارید. سعی کنید در طی چند هفته اول پس از ترک ، از موقعیتهای استرس زا جلوگیری کنید.

داروهای ترک سیگار

از الکل و سایر محرکها خودداری کنید

وقتی می نوشید ، سخت تر است که به هدف خود سیگار نکشید. بنابراین سعی کنید الکل را برای اولین بار ترک کنید. به همین ترتیب ، اگر اغلب هنگام نوشیدن قهوه سیگار می کشید ، چند هفته به جای آن چای بنوشید. اگر معمولاً بعد از غذا سیگار می کشید ، به جای آن کار دیگری پیدا خواهید کرد ، مانند مسواک زدن دندان ، پیاده روی ، پیام کوتاه کردن با دوستان یا جویدن آدامس.

برای ترک سیگار چه بخوریم

خانه تمیز

هنگامی که آخرین سیگار خود را کشیدید ، همه فندک های خود را بریزید دور. هر لباسی را که بوی دود می دهد ، بشویید و فرش ، پارچه و اثاثه یا لوازم داخلی خود را تمیز کنید. برای خلاص شدن از آن عطر و بوی معروف ، از خوشبو کننده های هوا استفاده کنید. اگر در اتومبیل خود سیگار می کشید ، آن را تمیز کنید. شما نمی خواهید چیزی را که یادآور سیگار کشیدن است ، ببینید یا بو کنید.

ترک سیگار عوارض

دوباره امتحان کنید

بسیاری از افراد قبل از ترک سیگار برای چندین بار تلاش می کنند. اگر روشن شد ، ناامید نشوید. درعوض ، به این فکر کنید که چه عاملی منجر به عود شما شده است ، مانند احساسات یا موقعیتی که در آن قرار داشتید. از آن به عنوان فرصتی استفاده کنید تا تعهد خود را برای کنار گذاشتن افزایش دهید. پس از تصمیم گیری مجدد ، ظرف یک ماه آینده “تاریخ ترک” تعیین کنید.

تجربه ترک سیگار

” ترک سیگار عوارض ” دریافت ترافیک

فعال بودن می تواند ولع نیکوتین را مهار کند و برخی از علائم ترک را تسکین دهد. وقتی می خواهید به یک سیگار برسید ، به جای آن اسکیت های تعبیه شده یا کفش های در حال اجرا را بپوشید. حتی ورزش سبک نیز مانند پیاده روی با سگ یا کشیدن علفهای هرز در باغ کمک می کند. کالری که می سوزانید نیز هنگام قطع سیگار باعث افزایش وزن می شود.

دلایل ترک سیگار

میوه و سبزیجات بخورید

سعی نکنید در حالی که سیگار را ترک می کنید ، رژیم بگیرید. محرومیت بیش از حد به راحتی می تواند خنثی شود. درعوض ، کارها را ساده نگه دارید و سعی کنید بیشتر میوه ، سبزیجات ، غلات سبوس دار و پروتئین بدون چربی میل کنید. اینها برای کل بدن شما مفید هستند.

اهداف تر سیگار

پاداش خود را انتخاب کنید

علاوه بر تمام مزایای سلامتی ، یکی از قدرت پردازش سیگار تمام پولی است که شما پس انداز خواهید کرد. ماشین حساب های آنلاین وجود دارد که می دانند چقدر ثروتمندتر خواهید شد. با صرف بخشی از آن به چیزی سرگرم کننده ، خود را پاداش دهید.

تاثیرات ترک سیگار

” ترک سیگار عوارض ” به یاد داشته باشید که زمان در کنار شما است

به محض ترک ، شما شروع به دریافت فواید سلامتی می کنید. بعد از تنها 20 دقیقه ، ضربان قلب شما به حالت عادی برمی گردد. در طی یک روز ، سطح مونواکسید کربن خون شما نیز به جایی می رسد. فقط در 2-3 هفته ، شما شروع به کاهش شانس ابتلا به حمله قلبی خواهید کرد. در دراز مدت ، احتمال ابتلا به سرطان ریه و سایر سرطان ها را نیز کاهش می دهید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here