مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

اختلاف کی روش بازتاب جهانی پیدا کرد

مطالب پربازدید

به نوشته یک رسانه انگلیسی: کارلوس کی روش با یک اقدام انفجاری، با مخالفان و منتقدان تیم ملی ایران برخورد کرد.

اظهار نظر یک رسانه انگلیسی در مورد کی روشسرمربی تیم ملی فوتبال ایران، پس از برد مقتدرانه تیم ایران در مقابل  یمن، مانند تیر انتقاداتش را به سمت مخالفان تیم ملی و همچنین دیگر رقبایش، روانه کرد.

اما این سرخوشی دیری نپایید و بعد از مصاحبه خشم آلود برانکو ایوانکویچ سرمربی پیشین تیم ملی ایران که در حال حاضر سرمربی تیم پرطرفدار پرسپولیس است، کارلوس کی روش از نظر روحی بهم ریخت.

در این مصاحبه برانکو از آشنایی اش با سرمربی تیم ملی عراق کاتانیچ و موفقیت این تیم در مقابل رقیبانش و ایران صحبت کرد. این در حالی است که با برد دیشب شاگردان کارلوس مقابل یمن آن‌ها نهیب بزرگی به سایر رقیبان زدند.

مطالب پربازدید

کارلوس کی روش به مصاحبه برانکو واکنش نشان داد و گفت: این آدم همان کسی است که فوتبال ایران را سیرک خطاب کرده بود. در حال حاضر ۶۵ تا ۷۰ میلیون نفر در سراسر ایران برای تیم ملی دعا می‌کنند، این مرد باهوش از عراقی‌ها و مربیانش تمجید می‌کند خیره کننده و نابغه است!

در بازی دوشنبه شب تیم ایران توانست مقتدرانه یمن را با ۵ گل شکست دهد. خوشبختانه ما خیلی زود به گل رسیدیم و این زمان کوتاه در گل زنی به شما اجازه می‌دهد با آرامش و اعتماد به نفس بیشتری به کار ادامه دهید. ما به یمن اجازه نفس کشیدن ندادیم.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا