مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

کاربران امشب طوفان توئیتری به راه می‌اندازند +تصویر

مطالب پربازدید

کاربران در اعتراض به تصویب نشدن طرح شفافیت آرا نمایندگان در مجلس قرار است راس ساعت 21 امشب طوفان توئیتری به راه بیندازند.فریب مردم

 کاربران فضای مجازی با انتشار پوستری حاوی هشتگ #فریب_مردم قرار است امشب راس ساعت 21 طوفان توئیتری به راه بیندازند. این هشتگ در اعتراض به تصویب نشدن طرح شفافیت آرا نمایندگان در مجلس طراحی شده است. آنان قرار است خطاب به نمایندگان از آنها بپرسند آیا کسی که مردم را می‌فریبد دیگر نماینده مردم است؟

مخالفت نمایندگان با طرح شفافیت آراء نمایندگان که پیش از این حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم اصفهان از ارائه آن به هیئت رئیسه مجلس با 29 امضا در حساب کاربری خود خبر داده بود سبب شد تا کاربران با طرح این سوال که چطور ممکن است از تعداد 190 نماینده که این طرح را امضا کردند،  تنها 59 نفر در روز چهارشنبه به آن رای داده اند؟ کاربران فضای مجازی با هشتگ #طرح_ شفافیت_آرا نسبت به این موضوع واکنش شدیدی و جدی نشان دهند.

چهارشنبه 14 شهریور نمایندگان مجلس شورای اسلامی  با 59 رای موافق، 108 رای مخالف و پنج رای ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر با یک فوریت طرح الحاق دو تبصره به ماده 119 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که در مورد شفافیت آرای نمایندگان است، مخالفت کردند و به تعطیلات تابستانی رفتند.دلیگانی امروز در حساب کاربری خود راه حلی را برای دغدغه‌مندان طرح شفافیت اعلام کرده بود.

مطالب پربازدید

منبع: yjc

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا