مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار بین الملل

ثروتمندترین افراد جهان در سال 2020 (فارکس ، بورس) فارسی کلاب

مطالب پربازدید

افراد ثروتمند جهان در سال 2020

هر ساله لیستی از افراد ثروتمند جهان توسط نشریه ‌های مختلف تهیه می‌شود. تمام شخصیت‌هایی که توانسته‌اند در بین افراد ثروتمند در بورس و  افراد ثروتمند فارکس قرار بگیرند در واقع بسیاری از موانع را کنار زده‌اند و از خیلی از مانع‌ها گذر کرده‌اند. شاید برایتان جالب باشد که چندین سال پیاپی نام افراد ثروتمند جوان نیز در این لیست پربازدید به چشم می‌خورد. اگر در میان این لیست به دنبال اسم‌های آشنا با ملیت خودتان نیز می‌گردید باید بگویم که خوشبختانه افراد ثروتمند ایرانی هم توانستند در لیست افراد ثروتمند جهان در سال 2020 قرار بگیرند.

بسیاری از سوالاتی که توسط کاربران مطرح می‌شود این است که این افراد چه کسانی هستند و درواقع ثروت خود را از چه راهی بدست آورده‌اند؟ جدیدترین آمارهایی که برای بررسی این موضوع در نظر گرفته می‌شود مربوط رشد و ارزش رو به بالای سهام و دارایی آنها است. البته بد نیست بدانید که این ارزش همواره در حال تغییر است اما در رتبه بندی در نظر گرفته شده تاثیری ندارد زیرا این رتبه بندی بر اساس جهش ناگهانی برندها در صنعتی است که در آن فعال هستند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ثروتمندترین افراد در سال 2020 بپردازیم، پس تا انتها ما را همراهی کنید.

ثروتمندترین افراد جهان در سال 2020

جف بزوس

افراد ثروتمند جهان جف بزوس

جف بزوس موسس بزرگترین خرده فروشی اینترنتی یا بهتر است بگوییم مالک شرکت اینترنتی آمازون است. منبع اصلی ثروت بزوس آمازون است. جف به عنوان یکی از افراد ثروتمند در دنیای بورس 12 درصد سهام این شرکت را نیز به عهده دارد. جف بزوس علاوه بر آمازون مدیریت شرکت هوا فضایی بلو ارجین و همچنین امتیازدار بخشی از روزنامه واشنگتن پست را نیز به عهده دارد. ارزش ثروت بزوس در سال 2020، 145.4 میلیارد دلار است.

مطالب پربازدید

بیل گیتس افراد ثروتمند جهان

افراد ثروتمند جهان بیل گیتس

بیل گیتس نامی که محال است اگر مشتاق دنیای کامپیوتر باشید اسمش را نشنیده باشید. بیل گیتس به همراه همسرش خانم ملیندا گیتس موسس بزرگترین بنیاد خیریه خصوصی دنیا یعنی بیل و ملیندا گیتس هستند. جالب است بدانید ثروت اصلی بیل از مایکروسافت است اما او بخش عمده‌ای از سهام این شرکت را فروخته و تنها سهم اندکی را برای خود در نظر گرفته است. او معتقد است که باید به جوانها میدان داد و به همین در این لیست افراد ثروتمند جوان نیز جا خوش کرده‌اند. البته بیل هنوز به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره این شرکت تولید نرم افزار شمرده می‌شود. ثروت خالص بیل گیتس در سال 2020، 104.2 میلیارد دلار برآورد شده است.

برنار آرنو

برنار آرنو

طرفداران محصولات لوکس با این نام آشنایی کامل دارند. برنار آرنو به عنوان یکی از بزرگترین و موفقترین افراد ثروتمند جهان در سال 2020 توانست یک امپراطوری عظیم به راه اندازد و بر 70 برند مشهور جهان نظیر لویی ویتون و سفورا نظارت داشته باشد. آرنو با سهمی که از پدرش دریافت کرد توانست در سال 1985 با بودجه 15 میلیون دلار توانست شرکت دیور را خریداری کند. در نتیجه این موضوع باعث شد تا برنار آرنو در لیست ثروتمندترین افراد سال 2020 قرار بگیرد. جالب است بدانید که ارزش ثروت او به اندازه 91.2 میلیارد دلار است.

وارن بافت

افراد ثروتمند وارن بافت

مطالب پربازدید

از افراد ثروتمند بورس نگذریم و یک راست برویم سراغ کسی که از او به عنوان “پیشگوی اوهاما” نام برده می‌شود. آقای وارن بافت یکی از موفقترین افراد سرمایه گذار در کل تاریخ است. منبع ثروت وارن از شرکت برکشایر هاتاوی سرچشمه می‌گیرد اما او توانسته مدیریت بیش از 60 کمپانی دیگر نظیر باتری دوراسل، بیمه اتومبیل جیکو و همچنین رستورانهای زنجیرهای دیری کوئین را نیز به دست آورد.

مارک زاکربرگ افراد ثروتمند جهان

ثروتمندترین افراد جهان مارک زاکربرگ

وقتی افراد ثروتمند جوان پا به نوآوری می‌گذارند، مارک زاکربرگ تمام حواس را به خودش جلب می‌کند. همه ما او را با فیسبوک می‌شناسیم. در واقع منبع اصلی درآمد مارک نیز فیسبوک است و درحال حاضر 15 درصد از سهام این شرکت را به عهده دارد. نکته‌ای که جالب است بدانید، مارک و همسرش در سال 2015 تصمیم گرفتند تا 99 درصد از سهام این شرکت را صرف امور خیریه کنند. ثروت خالص مارک به 71.2 میلیارد دلار در سال 2020 می‌رسد.

تا اینجا به معرفی 5 نفر برتر ثروتمندان جهان در سال 2020 پرداختیم. در ادامه اشارهای به دیگر افراد موفق ثروتمند جهان در سال 2020 خواهیم داشت. پس با ما همراه باشید.

5 نفر بعدی موفق و ثروتمند در جهان در یک نگاه

  1. لری الیسون، موسس شرکت نرم افزاری اوراکل با ثروتی به اندازه 67.2 میلیارد دلار
  2. استیو بالمر، مدیر سابق شرکت مایکروسافت با ارزش خالص 62.9 میلیارد دلار
  3. آمانسیو اورتگا، پیشگام در عرصه مد و فشن و همچنین موسس زنجیره مد زارا با ثروت خالص 60.8 میلیارد دلار
  4. لری پیج، راه انداز موتور جستجوگر گوگل با دارایی خالص 58.4 میلیارد دلار
  5. جیم والتون، مدیر بخش آروست شرکت بزرگ والمارت با ثروت خالص 57.1 میلیارد دلار در سال 2020

تا اینجای مقاله سعی کردیم تا 10 نفر از افراد موفق در سال 2020 را به شما معرفی کنیم، در ادامه میخواهیم به معرفی 5 نفر از برترین افراد ثروتمند فارکس بپردازیم.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

لیست افراد موفق فارکس در سال 2020

برای اینکه یک معامل کننده بزرگ و موفق باشید بهتر است که با افراد بزرگ و موفق در این حوزه نیز آشنایی پیدا کنید.

  1. جورج سورس، یکی از بزرگترین و موفقترین افراد در حوزه فارکس است که نه تنها توانسته در فضای تجارت موفق عمل کند بلکه توانست تفکرات جدیدی را به جامعه معرفی کند.
  2. جان تیلور، یکی از موفقترین افراد در حوزه راه اندازی شرکت تحلیل و مدیریت سرمایه است. او پس از یک سال فعالیت در بانک توانست به یک تحلیلگر بزرگ در بازار فارکس بدل شود.
  3. اندرو کریگر، همچنان به عنوان یکی از مشهورترین معامله‌گران شناخته می‌شود.
  4. بیل لبیس شوتز، درست زمانی که شرکت‌های فارکس به نقطه افول رسیده بود توانست به واحد فارکس در سولومون برادرز بپیوندد.
  5. بروس کوونر، تا 32 سالگی هیچ معامله‌ای را در زندگی خود انجام نداده بود و ناگهان با استفاده از خرید قراردادهای آتی سویا توانست استارت شهرت در زمینه فارکس را بزند.
افراد موفق و ثروتمند ایرانی

ایرانیان نیز توانستند جایگاه خوبی را در سال 2020 بدست آورند. از این رو به سه نفر از برترین افراد ثروتمند ایرانی خواهیم پرداخت.

  1. پیر امیدیار، یکی از کارآفرینان نیکوکار و بنیانگذار اولین سایت حراج بنام e-bay می‌باشد. ایشان توانست در سال 2020 رتبه 125 ثروتمندترین افراد را به خود اختصاص دهد. ثروت خالص او به اندازه 10.4 میلیارد دلار می‌رسد.
  2. امان الله خان با ثروت خالص 7.40 میلیارد دلار توانست جایگاه 25 را در بین افراد ثروتمند جهان کسب کند. منبع ثروت ایشان از نیروگاه‌های نفت بوجود آمده است.
  3. اسحاق لاریان، یک میلیارد موفق و بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی ام‌جی‌ای انترتینمنت می‌باشد. ثروت خالص آقای لاریان در سال 2020 به اندازه 1.76 میلیارد دلار برآورد شده است.
جمع بندی

البته صحبت درباره این موضوع خیلی گسترده‌تر است اما در این مقاله سعی کردیم که بهترین و برترین افراد را در حوزه‌های فعال کسب و کار معرفی کنیم.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا