مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

اجرای عدالت باید در میدان عمل صورت گیرد و مردم آن را احساس کنند

مطالب پربازدید

اجرای عدالت باید در میدان عمل صورت گیرد و مردم آن را احساس کنندرئیس قوه قضاییه گفت: اجرای عدالت باید در میدان عمل صورت گیرد و مردم آن را احساس کنند.

به گزارش فارسی کلاب و به نقل از سپاه نیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رئیس قوه قضاییه)، در مراسم افتتاحیه بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه گفت: عاشورا یک حرکت برنامه ریزی شده است و از ابتدا تا انتهای این حماسه بزرگ عقلانیت،تدبیر و حساب شدگی بود و برای تمامی اعصار و ادوار درس آموز و الهام بخش است.

تمام لایه های نظام جمهوری اسلامی لازم است به باید و نبایدهای دین عمل کنند. هرحکمی که مطابق با دین و شریعت نباشد اجرش ساقط است. قداست نظام ایجاب می کند اجرای عدالت با جدیت انجام شود و امروز سخن از یک عدالت ثبوتی نیست بلکه عدالت اثباتی است. اجرای عدالت باید در میدان عمل صورت گیرد و مردم آن را احساس کنند.

وی همچنین اظهار کرد: برخی تصور می کنند که اجرای عدالت اقدامی ناشدنی است. اجرای عدالت امری شدنی است. امروز پرچم مبارزه با مفاسد در دست مقام معظم رهبری است  و بنده و همکاران سربازان ایشان هستیم. این انقلاب ریشه در خون پاک شهدا دارد و خداوند از خون ها نمی گذرد و ما هم نمی گذاریم خون این شهدا پایمال شود. دست کسانی که به بیت المال دست درازی کرده اند را نه از مچ بلکه از بازو قطع می کنیم.

مطالب پربازدید

راهبرد شمن در شرایط کنونی بیان فساد در جامعه و ناامید کردن مردم است و متاسفانه عده ای هم این راهبرد را در داخل دنبال کرده اند. بین فساد اعتمادآور نیست، مبارزه با فساد اعتمادآور است. دزد دزد گفتن اعتماد نمی آورد، مبارزه با دزدان اعتماد ایجاد می کند. امروز راهبرد ما این است که در مقابله با فساد کار با جدیت دنبال شود و مبارزه با فساد را ادامه خواهیم داد تا این وضعیت خاتمه یابد.

 

 

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا