مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

انتقاد قطری ها به مهاجم تیم ملی ایران/ طارمی عامل باخت الغرافه؟

مطالب پربازدید

روزنامه استاد و الدوحه با انتشار گزارشی به شکست 3 بر 2 الغرافه مقابل ام صلال پرداخت و مهاجمان زردپوشان را عامل باخت این تیم دانست.

طارمی در چارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم های الغرافه و ام صلال در ورزشگاه ثانی بن جاسم به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم میهمان ( ام صلال ) موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد یاران مهدی طارمی و وسلی اسنایدر بگذرد.

3 گل ام صلال را محمود المواس ( 28 )، یانیک ساگبو ( 44 ) و اسماعیل محمود ( 48 ) به ثمر رساندند و 2 گل تیم زرد پوش ( الغرافه قطر ) هم توسط عبدالفتاح ( 36 ) و اسنایدر ( 40 ) وارد دروازه سمیح شد.

شاگردان کریستین گورکوف درحالیکه با نتیجه 2 بر 2 در پایان نیمه اول به تساوی رسیدند اما در پایان در خانه، مقابل تیم رده هفتمی جدول 3-2 باختند تا رسانه های قطری انتقادات زیادی انجام دهند.

مطالب پربازدید

بر همین اساس، سایت استاد و الدوحه با انتشار گزارشی به شکست 3 بر 2 الغرافه مقابل ام صلال پرداخت و نوشت: ” تیم فوتبال ام صلال در چارچوب هفته پنجم لیگ ستارگان قطر برد شیرینی را مقابل الغرافه کسب کرد. درحالیکه نیمه نخست با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید اما اسماعیل محمود گل سوم ام صلال را زد تا تیم میهمان پیروزی بزرگی کسب کند.

این رسانه ادامه داد: الغرافه فرصت‌های زیادی را خلق کرد و 12 موقعیت گلزنی داشت اما تنها 2 گل به ثمر رساند که نکته ضعیفی است و به مهاجمان این تیم ارتباط دارد.

سپس روزنامه استاد الدوحه با انتشار عکسی از مهدی طارمی به فرصت سوزی مهاجمان الغرافه اشاره کرد و این مهاجم ایرانی را که نتوانست از فرصت های تیمش استفاده کند، در کنار دیگر بازیکنان خط هجومی عامل شکست الغرافه دانست.

در جدول رده بندی لیگ ستارگان ، تیم فوتبال الغرافه قطر با کسب 7 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

منبع: yjc

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا