مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

برانکو:بهترین روز‌های عمرم را با پرسپولیس تجربه می‌کنم/ فینال نرویم، انگار کاری نکردیم

مطالب پربازدید

برانکوبهترین روزهایمان را سپری می‌کنیم و خوشحالیم که در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ، در نشست خبری پیش از بازی تیم پرسپولیس مقابل السد قطر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خوشحالم که امروز خبرنگاران زیادی اینجا هستند ما با پرسپولیس بهترین روزهایمان را سپری می‌کنیم و خوشحالیم که در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

در حال حاضر افتخار می‌کنیم که جزو ۴ تیم برتر آسیا هستیم و این طبیعی است که این موفقیت برای باشگاه و همچنین کشور ایران است. فردا همه از ما انتظار دارند تا نتیجه بگیریم.

بازیکنان آگاه هستند که چه بازی مهمی داریم می‌دانند چقدر این مسأله باارزش است که بتوانیم به فینال برویم. به هر حال ما شانس بالایی برای رفتن به فینال داریم اما هنوز هم می‌دانم که اگر به فینال نرویم واکنش‌ها به گونه‌ای است که انگار هیچ کاری انجام ندادیم.

مطالب پربازدید

قضاوت این دیدار میان تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر برعهده کوالنکو والنتین است و شودموف فوسنیدین،گاینولین تیمور و سرازیتیوف روسلان او را در راه قضاوت این دیدار نیز یاری خواهند کرد.

 

یکی از نکات جالب در این دیدار نیز شکست ناپذیری تیم فوتبال پرسپولیس ایران در 5 دیدار گذشته این تیم که در ورزشگاه آزادی برگزار شده ، است.

گفتنی است در دیدار رفت میان تیم های پرسپولیس و السد قطر امید عالیشاه ، علیرضا بیرانوند و سیامک نعمتی کارت زردی را دریافت کردند و در صورتی که در این دیدار اخطاری را دریافت کنند به عنوان بازیکن محروم شناخته خواهند شد.

البته گفته می شود تمامی کارت های زرد بازیکنان برای دیدار های فینال برای تیم های صعود کرده به این مرحله پاک خواهد شد و دیگر حساب نخواهد شد.

مطالب پربازدید

گفتنی است، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر روز ﺳﻪشنبه یکم آبان‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا