مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

برتری مقتدرانه ایران در اولین دیدارش در برابر یمن

مطالب پربازدید

بازی ایران و یمن در جام ملت های آسیا 2019تیم ملی ایران در اولین مسابقه خود در جام ملت‎‌های آسیا به مصاف یمن رفت و با ارائه بازی چشم نواز به برتری 5 بر 0 دست پیدا کرد.

 

در اولین بازی گروه D مسابقات جام ملت‌های آسیا تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی یمن به میدان رفت. شاگردان کارلوس کی روش به دنبال شکست طلسم 43 ساله هستند و برای صعود از مرحله گروهی به کسب امتیاز کامل در بازی‌های گروهی نیاز دارند و در این مسابقه با ارائه بازی چشم نواز و هجومی به برتری پرگل 5 بر 0 دست یافتند.

 

مطالب پربازدید

دقایق سرنوشت ساز بازی:

دقیقه 12: مهدی طارمی با خونسردی و به راحتی توپ برگشتی روی شوت محکم سردار آزمون را وارد دروازه حریف کرد تا ایران از یمن پیش بیفتد.

دقیقه 23: ضربه ایستگاهی هافبک باتجربه با دقت از کنار مدافعان گذشت و پس از برخورد با تیرک دروازه و اشتباه دروازه‌بان حریف وارد دروازه یمن شد.

دقیقه 25: رامین رضاییان با ارسالی دقیق و بی نقص به محوطه جریمه یمن و بین دو مدافع حریف فضاسازی بی نظیری برای سرزنی طارمی ایجاد کرد و مهاجم تکنیکی دروازه حریف را برای دومین بار در این مسابقه باز کرد.

دقیقه 54: آزمون که روی گل اول مهدی طارمی نقش موثری داشت با پاس ترابی در محوطه جریمه با ضربه‌ای مطمئن دور از دستان عبداله السوادی چهارمین گل ایران در این مسابقه را به ثمر رساند.

مطالب پربازدید

دقیقه 79: دفع  ناقص مدافعا یمن پشت محوطه جریمه به سامان قدوس رسید و با ضربه‌ای تماشایی چهارمین گلزن ایران در این مسابقه شد.

دقیقه 53: فشار حملات ایران کماکان ادامه دارد و برای دومین بار ضربه سر آزمون دفع شد؛ در ادامه شوت محکم طارمی هم با برخورد به مدافعان راهی کرنر شد. در ادامه ضربه کرنر توسط آزمون به گل تبدیل شد.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا