مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

رونالدو: رئال برای من تمام شد

مطالب پربازدید

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رئال

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تاکید کرد که رئال را فراموش کرده و به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن یوونتوس است.

به گزارش ایسنا و به نقل از DPA، کریستیانو رونالدو بعد از  9 سال حضور در رئال مادرید و کسب جام های زیادی با پیراهن این تیم تصمیم گرفت که کهکشانی‌ها را ترک کند و با یوونتوس قرارداد امضا کند.

 

این فوق ستاره پرتغالی تاکید کرد که رئال مادرید را فراموش کرده و به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن یوونتوس است.

مطالب پربازدید

 

او گفت‌:  اصلا پیش‌بینی نمی کردم که روزی پیراهن یوونتوس را بر تن کنم اما گاهی اوقات اتفاقات کوچک در زندگی سرنوشت شما را تغییر می‌دهد. همه چیز به آسانی اتفاق افتاد. رئال مادرید برای من دیگر تمام شده است  و همه تمرکزم روی یوونتوس است.

 

کریستیانو رونالدو در ادامه‌، ‌اضافه کرد:  وقتی بعد از گل زیبایی که برای رئال مادرید به ثمر رساندم توسط هواداران یوونتوس تشویق شدم با آنها رابطه برقرار کردم و در نهایت تصمیم گرفتم که برای این تیم بازی کنم. هواداران یوونتوس با وجود این که  به تیم آنها گل زدم اما  نام من را فریاد زدند و این من را غافل‌گیر کرد. چنین لحظه باور نکردنی را در زندگی ام ندیده بودم. می‌خواهم  با یوونتوس بدرخشم و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورم.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا