مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

سفره مردم و مسئولان باید یکی باشد

مطالب پربازدید

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون برای خودمان یک سفره پهن کرده ایم و برای مردم سفره ای دیگر، عدالت رنگ، حزب و گروه نمی‌شناسد باید منصفانه با مردم برخورد شود.

پزشکیان

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا مسعود پزشکیان روز چهارشنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری که به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد، افزود: در حال حاضر به عنوان نماینده مجلس می گویم که باید آنچه را که برای خویش و خویشاوندان خود می پسندیم برای مردم هم بپسندیم و در این زمینه انصاف داشته باشیم.
وی اعلام کرد: وقتی که چیزی در جامعه نیست باید برای همه نباشد؛ جانب انصاف را باید رعایت کنیم وقتی مردم می‌بینند که ما چه طور رفتار می‌کنیم، صدایشان درمی آید.
پزشکیان به استیضاح وزیران اشاره کرد و گف: در حال حاضر باید اختلاف ها را کنار بگذاریم و مشکلات را حل کنیم. در مجلس، وزیر رفاه و اقتصاد را استیضاح کردند نمی‌گویم اشکالی نبود اما آیا با استیضاح مشکل اشتتغال حل شد.
وی ادامه داد: حالا چه شده است که داریم به هم گیر می دهیم، آیا در این وضعیت مشکل دلار درست شده است؟ نمی گویم اینها بی تقصیر هستند ولی الان وقت این حرف ها نیست.
نایب رئیس مجلس خاطرنشان کرد: باید جوابگوی مردم باشیم همه در وضعیتی که در جامعه ایجاد شده است، تقصیر داریم، بیاییم اختلاف ها را کنار بگذاریم و مشکلات را حل کنیم.
وی ادامه داد: باید جوابگوی مشکلات مردم باشیم و همه دست به دست هم دهیم و این سفره ای که برای مردم پهن کرده ایم را درست کنیم، دیگر وقت حرف زدن نیست وقت عمل است.
پزشکیان افزد: باید به مسئولان در انجام وظایف خود اختیارات مناسب داده شود؛ در زمانی که بنده وزیر بهداشت بودم اعلام شده بود تا زمانی که پول داده نشود، کسی نمی‌تواند بستگان خود را که در بیمارستان فوت کرده اند، ترخیص کند. باید گفت که این موضوع شرم آور بود و مقررات و قوانین این چنین مشکلاتی را ایجاد کرده بودند.
ادامه دارد…

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا