مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

گزارش AFC از تلاش استقلال و پرسپولیس برای جبران شکست مقابل رقبای قطری

مطالب پربازدید

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی دیدارهای برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

استقلال و پرسپولیس روز دوشنبه در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های السد و الدحیل قطر می کنند. سایت (AFC) دیدارهای برگشت دور یک‌چهارم پایانی مسابقات را به اینصورت تجزیه وتحلیل کرد:

چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها با برگزاری دیدارهای دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی، بین روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مشخص خواهند شد. تیم‌های السد، الدحیل، کاشیما آنتلرز و سامسونگ شرایط بهتری در آستانه دیدار برگشت دارند، اما استقلال، پرسپولیس، تیانجین و چونبوک موتورز امیدوار به جبران نتیجه دیدار رفت هستند.

* پرسپولیس – الدحیل

مطالب پربازدید

الدحیل قطر برتری خفیف یک بر صفر از نماینده ایران یعنی پرسپولیس پیش است. مسابقه‌ای که حساس‌ترین دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی خواهد بود.

معز علی تنها گل دیدار رفت در دوحه را به ثمر رساند تا الدحیل رکورد 100 درصد پیروزی خود را حفظ کرده و به 9 برد متوالی اولسان هیوندای برسد. اولسان این تعداد پیروزی را بین سال‌های 2012 و 2014 به ثمر رساند و برتری الدحیل در دیدار برگشت مقابل پرسپولیس می‌تواند رکورد جدیدی در این مسابقات در یک دوره ایجاد کند.پرسپولیس، الدحیل

 

با این حال، پرسپولیس در هر چهار دیدار خود مقابل هوادارانش به پیروزی دست یافته و در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات هم توانست شکست مقابل الجزیره در دیدار رفت را جبران کند. این تیم در ورزشگاه آزادی تنها یک گل دریافت کرده و برای رسیدن به دومین نیمه‌نهایی پیاپی خود تلاش می‌کنند.

* السد – استقلال

مطالب پربازدید

السد، قهرمان سال 2011 لیگ قهرمانان آسیا در حالی به دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی رسید که در مجموع از حریف خود با دو گل پیش است. این تیم در تهران در حالی که از استقلال عقب بود، به برتری 3 بر یک رسید. میزبان قطری این مسابقه، آخرین تیم منطقه غرب آسیاست که موفق شده عنوان آسیایی را بالای سر ببرد. السد پس از گل‌های نیمه دوم خود مقابل استقلال توسط اکرم عفیف و دو گل بغداد بونجاح آقای گل مسابقات که جمعیت حاضر در ورزشگاه آزادی را ساکت کرد، مدعی اصلی صعود از این مرحله به شمار می‌رود.استقلال،السد

تنها حضور استقلال در مرحله نیمه‌نهایی به سال 2013 برمی‌گردد. این تیم با وجود شکست در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل رقیب هموطن خود یعنی ذوب‌آهن، این نتیجه را در بازی برگشت جبران کرد. این بار نماینده ایران باید دور از خانه چنین کاری انجام دهد و حداقل سه گل به ثمر برساند.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا